Ej to si čo tam vyrezal pre neznalých Lada nadšencov to trochu opíš.. Motor dáš do kombíku?
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Jako člověk bez fantazie tomu rozumím tak, že tato hlava byla obětována za účelem koukání se co se děje uvnitř když se to bude hýbat. Teď je ovšem otázkou zdali Cory nemá fantazii o chlup bujnější -
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Křečík Barbuška píše:Jako člověk bez fantazie tomu rozumím tak, že tato hlava byla obětována za účelem koukání se co se děje uvnitř když se to bude hýbat. Teď je ovšem otázkou zdali Cory nemá fantazii o chlup bujnější -
Hlavne ta hlava bola prasknuta, takze sa obetovala uplne bez problemov a povodny ucel je trosku iny - frezovanie vybrati na ventily. Ale v tomto pripade som ju vyuzil inak a este som aj nasiel vyrezany zvysok, co mi neskutocne pomohlo. Ide o motor s velmi vysokym kompresnym pomerom, piesty su kovane, objednane z Ruska. K tomu sa pouzije kluka s vyssim zdvihom, cim nielen vykompenzujem nedobeh, ale pridam aj prebeh. Kvoli tomu budem musiet upravit piesty /cervena farba na piestoch oznacuje dotyk s hlavou/ a nasledne bude este upravena hlava. Motor bude pracovat s pozmenenym cyklom a v spolupraci s elektronickou klapkou plynu.