Vím, že se to sem nehodí, ale myslím si, že Feldu ničím nenahradíš.
Problém je jediný - sehnat pěknou. A když se to podaří, smířit se s tím, že nemá klimatizaci a není to zrovna výkřik aktivní bezpečnosti. Já mám raději 1,3jky, není tam sice posilovač, ale ani rozvodový řemen.
U táty proběhla možnost nahradit Felicii Nivou a přestože nemá narozdíl od Nivy posilovač, tak vítězí. Niva je kostitřas a je potřeba umět s ní trochu zacházet. Naše Niva má 80l LPG v kufru, takže auto bez kufru a k chybějícímu kufru chybí zadní dveře, tudíž ani na nákup s tím nejde jet. Jinam táta teď v podstatě nejezdí.
Nápadu s Kalinou rozumím, ale nevím, když slyším o trápení s topením, cívkami, stahovačkami a když si představím jak sháním nějaký díly, tak pokud se má s autem co nejlevněji jezdit a ne si s ním hrát, pak Felicie ve své kategorii nemá konkurenci.
A to mi nedá připomenout tu neskutečnou praktičnost zadních sedaček, které se dají úplně vyndat a z rodinného dovolenkového kombi je najednou dodávka.
Krátkou jsem loni odvezl asi deset oken na přesklení, neuvěřitelně tam sedly, jak kdyby jí někdo vymyslel k tomu, aby "pepíkovi z vidlákova" sloužila a dělala radost.
V zápalu těchto zkušeností jsem jako rodinného služebníka nasadil Octavii III kombi, o 100 000,-Kč dražší novou Vestu jsem si taky prohlídnul, LADAklub je argument, ale na ten mám Nivu a kdesi v koutě garáže Bílého.
A ty Wergla.

Bílý LADA a okřídlená spol.