Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Moderátor: Moderátoři

Netopýr
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvek od Netopýr »

a dlouhodobé zkušenosti na asfaltu má někdo?

Majo nahoře od toho dost odrazuje :c(

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvek od Majo »

ale menej nez od toho prevarenia. Nech som to prevaril akokolvek, vzdy sa to ohlo alebo prasklo vedla zvaru. Sice sa nakoniec ukazalo, ze to preto lebo sa mi cap zasekaval o zbytky uchytu stabilizatora, ale aj tak som od toho upustil. Teraz mam capy origo a menim ich kazdych 10tkm. Viac taky zaklon nevydrzia.

K tomu otoceniu a vymeneniu pravej strany za lavu - treba to tam patricne dopasovat(pribrusit) inak sa to pri namahe bude mierne ohybat. Najlepsie pochopis, ked pod to vlezies...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvek od Mara »

Tak jsem taky zkusil po radě otocit ty tyce rizeni a toto tema nasel az ted :D Onehda jsem tyc otocil jednu a jel to projet. Jizda naprd. Otocil jsem i druhou a bylo to pouzitelne a odjezdil tak par tis km. Ted jsem to dal zpatky jak to ma byt a spokojenost. Po zkusenosti potvrdim jak psal Majo, ze gumy maji tendenci piskat a neni to nic moc zazitek, odezva rizeni se zmeni, je ostřejsi ale kola nejedou idealni stopu. Podle me, kdyz jsem nad tim uvazoval, tak se hlavne zmeni delka ridicich tahel a to asi odhadem skoro o centimetr na kazde strane. Tim se kola natoci pri zatoceni kazde trochu v jinem uhlu nez by melo. Otoceni tech tahel na tehlici donuti ke zkracenejsimu nastaveni cepů pri nastaveni geometrie. Napada me ale verze, ze by se ty tahla na tehlici pri "teplotě" ohly kousek do rovna, zhruba o ten necely centak na kazde strane a docilila by se stejna delka ridicich tahel jak ma puvodne byt. To prozatim teoreticky. :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

No já to teď prohodil, ty hokejky a otočil čep a uvidím... Zatím stojí... Pak dám report... Moc km nenalita... Tak to asi nechám...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“