Po delší době jsem pustil starý počítač a našel video z mobilu, projížďku po garážích v Litoměřicích.
Dnes už je tam mnohé jinak, ale ten hlučnější vůz, kterým jsem jel, s podivem, stále jezdí https://m.youtube.com/watch?v=B54y9dM5dgc
Tak tuhleto si určitě rád pustí každej šofér nejen autobusu https://www.youtube.com/watch?v=lUalqtLdI8Y Je to hrozně chytlavý. Má to super myšlenku, provedení jak zvukový, tak vizuální za jedna . Zdravím všechny kdo kroutí kolečkem !
Co jsem v rychlosti pročetl, tak tak vypadá na klasický tunel, u nás tak známý z nástupu divokého kapitalismu. Závod se rozprodal různým s. r. óčkám, které vyvezly vše, co stálo za to a zbyly jen ruiny.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 350/472
Jo, je to tak, navíc někdy kolem roku 2001 se i zastupitelé města obrátili o pomoc na vládu, ale nikdo špatnou situaci neřešil, takže továrna nedostala podporu, i přesto že byla na pokraji bankrotu. Přitom zrovna tohle je typ továrny, kterou je dobrý udržet i za cenu nějakých státních příspěvků, protože jak to jednou skončí, už se nedá po rozkradení nikdy výroba obnovit. O práci přijde spousta lidí, což je zrovna na Ukrajině dost znát, fabrik tam není zrovna velký množství...Navíc fabrika nedostala od Lvova zaplaceno za část dodávky autobusů, což bylo taky pár stovek milionů, to ji kolem roku 2010-2012 taky zasadilo ránu. Pak teda ještě měla dodat autobusy na Euro-2012, měla na to 3 roky, což se ji podařilo jen z jedný třetiny, do Doněcku, Lvova a ještě někam...Takže situace dost složitá, nebylo na platy zaměstnanců, v roce 2009 byla na dva měsíce odstřižena od elektřiny celá fabrika, zrovna v lednu a únoru, za neplacení energií.
Každopádně je trochu zázrak (v porovnání s jinými, méně úspěšnými obdobnými podniky), že výroba se přes přestávky udržela až do roku 2014. Stačí se podívat jak dopadl LIAZ, jak vypadá fabrika Praga (ČKD) v Praze, jak dopadl ZiL a Moskvič, a spusta dalších. Teď ve Lvově, podle plakátů na budově u silnice, asi budou byty a kanceláře, až se vše zbourá. Prý je snad výroba autobusů převedena do Dněpropetrovska, kde právě byla jedna spolupracující továrna, ale moc informací o výrobě není, tak kdoví. LuAZ v Lucku taky nic nevyrábí už pár let, stejně tak ZAZ nebo Bogdan...v ZAZu snad po ukončení výroby aut ještě chvíli pokračovaly autobusy, ale asi ani to teď neběží. Tím pádem je Ukrajina bez vlastní výroby dopravních prostředků, nebo jen v malém množství...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Dneska je tomu už tejden, co se v Plzni zavřela jedna kapitola. 29. března 2018 naposled do pravidelnýho provozu s cestujícíma vyjel trolejbus skvostnýho dizajnu, Škoda 14TrM. Neexistovala jiná možnost, než využít poslední možnosti a pořádně se povozit a vytvořit pár už neopakovatelných snímků. S Jardou jsme se toho řádně zhostili a tak zhruba od pěti až do posledního zatažení do vozovny v půl dvanáctý jsme si užívali nejenom typickej zvuk božský nápravy Rába. Jenom je mi trochu smutno za ty stovky lidí, co ten den měli štěstí, ale asi se to nikdy v životě nedoví.
A aby toho nebylo málo, úchylný MHD šílenství pokračovalo hned o 8 hodin pozdějš. Muzeum MHD v pražských Střešovicích zahajovalo svou 25. sezónu a na tu slávu byl z Plzně vypraven zájezd. Aby to za to stálo, jelo se tam městským autobusem No a aby toho nebylo málo, řízení se zhostil ten samej řidič, co v noci ukončil kariéru čtrnáctek. Inu srdcař
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Tam je eště ňáká tajná místnost? Jardo, všim jsi si něčeho takovýho?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
No je to na pozadani a je tam vchod v protilehlim rohu nez je vstup do haly muzea pod cervenym oznacnikem -M-
Je to vedlejsi hala a jsou tam i rozpracovany exponaty.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Pár slintů z novinek, ale celkem pěkný video protažení Ikarusu (Ikara? )
Podle stylu jízdy bych to tipoval ně někoho od Veolie...sem tam obrubník a tak dále...
plavec píše:Tak tuhleto si určitě rád pustí každej šofér nejen autobusu https://www.youtube.com/watch?v=lUalqtLdI8Y Je to hrozně chytlavý. Má to super myšlenku, provedení jak zvukový, tak vizuální za jedna . Zdravím všechny kdo kroutí kolečkem !
Tohle sem si pustil v sobotu, kdy jsem seděl za volantem autobusu
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Laďuša píše:Tam je eště ňáká tajná místnost? Jardo, všim jsi si něčeho takovýho?
Ne, ale venku byl stánek s pivem!!
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Nedaleko i nádražka, ale to bylo největší zklamání.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras