Dobrá, s tim fenoxem to chcipe mene, tak budu pokracovat na nem, nejsise zitra. Lambda ale na benzinu nesviti a na lpg sviti. Tatovi na mpi na lpg nesviti, tak by mi svitit nejspis taky nemela. Lancia spi mi ale taky na lpg svitivala lambdu. Diky
Na lpg se rozsviti a kdyz prepnu na benal, tak do chvilky pravidelne zhasne. Takze na benal se to jevi bez chyby, leč nerad jezdim na benzin a teda do chviky zas cvakam na lpg. Zitra, nebo jak to vyjde, tak zkusim nastavit to cidlo do spravnych hodnot.
Fenox se dostal v minimu nekde kolem 0.7 V. Tak jsem pozvetsival sroubovaci dirky a dostal jej na 0.55 V. Vysledek je, ze plyn uz citit nejde, takze uspěch a diky, bez rad bych si neškrt. Ovšem otacky stejne dal propadavaji a umi se vratit k 1000ot., kdyz na plyn nepadnou. Zamerim se na tu lambdu a nejak se jeste vratit k snimaci rychlosti. Check klapku nehlasil a stejne byla k řešeni.
Krokovy motorek jsem uz cistil, nechal osku vyletet, opucoval jsem to, prostrik medenym sprejem a nechal to zas nasosnout zpatky a zlepsilo to, ale ne uplne. Jeste to zopakuju s dalsim krokacem. Na klapaku se nesahalo. I to jezdilo tak jak to je. Jen cidlo rychlosti mi delalo bordel, nepadaly otacky. Bylo tam cidlo to hranatejsi, jak na velky plochy klic a v dratkach paseka. Dretky jsem uvedl do svych barev a pozic s origo kulatou spojkou. To hranate cidlo jsem uz do toho nezprovoznil a dal jsem tam ten kulaty snimac (maji ty vnitrky docela rozdilne). A konecne uz to krom te 13tky jine chyby nehlasi. Ten kulaty snimac uz ma taky dost zasebou, tak se pokusim o nahradu na zkousku. Ty snimace rychlosti by mohly byt zamenitelne, ne?
Kulate/ hranate myslim cidlo. Konektor jsem tam nemel zadny, bylo to uz davneji dane "na pevno", tak jakou spojku tam mam mit nevim. Cidlo bylo puvodni hranate, ale jak jsem jej chtel zkusmo jeste zkusit, tak jsem zkousel dratky do vselijakych variant a bylo to porad stejne (a nahodilo to radu kodu na check), po vyrazeni na lpg chcipalo. Ted tam mam od Ludka kulaty snimac a s nim byly i dratky a spojka kulata. Dratky barvou odpovidaji tem co jdou od pristrojovky a na nich check nesviti. Na benzin to maka dobre, ot padaji na 1000. Jestli nevznikla chyba treba v Lpg nevim. Mozna se nejakeho lpg technika zkusim zeptat na kontrolu.
Ten benal taky umi padat, tak Lpg konkretne resit nemusim. Beztak to bude o nejakem cidle, mozna te rychlosti. Zatim jsem si jizde přivykl, jeste ze to pripadne bleskove startuje. Ta diagnostika je dobry napad, ale totalne nevim, kde se nejaka nachazi na Spi (Brno/Fm/atd).
Diky za moznost. Check uz nehlasi nic, potom co jsem resetnul RJ odpojenim baterky a jezdil jen na benal. Otacky klesaly tak 700ot zhruba, ale i v techto otackach jde motor normalne. Jak prepnu na plyn, tak se check ozve, nahodi 13 a pripadne 35. A zdecha. Takze nevim jake vselijake kouzla diagnostika umi, treba to je jen ten snimac rychlosti, ale ten hranaty nemam podle ceho napojit, neboť je bez koncovky