NESTRESUJEME OBČAS ZBYTOČNE???
Chcel by som trošku napísať malú výčitku ku niektorým ľuďom tu na fóre. Nestresujte a nepanikárte prosím
Len narážam na niektoré nadpisy tém, napr. Zlyháva elektrika v aute a nakoniec sa dočítam, že išlo asi o primrznutý
dverový koncák. Je mi jasné, že pre mladého chalana je tragédia, keď nevidí na svoju peknú frajerku
, ale
inak mi to príde ako prkotina... Tiež tá hystéria okolo nefunkčnej klímy, klímy som roky robil a viem, že únik freónu je
absolútne bežná vec... Zarosenú smerovku v spätnom som mal na mojom Golfe a podarilo sa mi ju samému vymeniť za
novú, svetlomety na Golfe mi tiež rosili a tiež som ich časom vymenil...
Je škoda, že servisy Lady to v záruke nevedia rýchlo vymeniť, ale mne to nepríde ako nejaká tragédia. Asi nepoznáte
skúsenosti iných majiteľov iných značiek. Sú podstatne horšie ako tie naše!!! Tu dám link na skúsenosti jedného pána
s autom Renault Laguna:
https://forum.autobazar.eu/pokazene-tur ... 54377.htmlPre tých, čo sa im nechce čítať vyberám len jeden citát:
"A komu to chceš predať ? To auto je známe tým že kludne u funglovice od 0km po 100tkm šlo pod kapotu tretie turbo,
a kludne aj druhá sada vstrekov, práskal na tom intercooler , haprovala elektronika, v tom čase nik velmi nevedel o
háklivosti štartovacích kariet... Boli ludia čo do servisu toho auta nasypali za rok aj 100000,-Kč"
A ešte vlastná skúsenosť, resp. skúsenosť môjho bratranca, čo kúpil nové auto Renault Megane. To auto bolo prvý rok
6x v servise!!! Druhý rok sa chcel ísť súdiť s predajcom, lebo mu zaúčtoval 1800€ spoluúčasť. Tretí rok auto predal,
samozrejme za zlomok kúpnej ceny...
Takže poprosím tu kolegov z fóra, prosím, trochu zvážte tie hysterické nadpisy tém. Čítajú to aj iní záujemcovia o naše
Lady a tieto hysterické výlevy ich môžu len odradiť. Mne moja Vesta už 3/4 roku výborne slúži, to auto je ako stvorené
na zničené slovenské cesty a skromné účty Slovákov
Je to výborné auto