od JmJ » pát bře 16, 2018 07:30
Pokud jsem to posral a zakaznik voli hrubsi vyrazivo, pak ni stejne nezbyva nez drzet hubu, OMLUVIT SE a navrhnout reseni. Pokud odepsali jednu vetu s rozkazem, asi bych jim napsal taky jednu vetu s rozkazem: cekat na pristaveni auta tehdy a tehdy.
Oni se evidentne proste vubec neumeji chovat. Rychle, ale rychle od nich pryc.
A tohle je presne to, proc si ladu nemuzu ted koupit - na tyhle tahanice nemam cas a nervy. To auto je za levno drahy. A komunikace s takovym dobytkem jakym musi byt slovLada, to je za trest.
Take nerozumim tomu, ze auto nekde koupis a jinde musis reklamovat. Prodejce uz neni autorizovan? Nebo proc jako? Kde sem koupil, tam to dovezu a pro me za me, at to poslou v kontejneru do avtovazu, co mi je po tom? Oni prodali, oni se musi starat. Nejsi povinnen skrze reklamaci ztracet cas a prostredky, protoze prodejci se nechce.
Mas li cas, tvrde na ne zaklekni. Nebo se na ne vykasli, servis delej jinde a reklamace si opravuj sam.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu