Tak prvych 1000km mame za sebou, ideme si to zosumarizovat
Dnes rano, mi zhorel asi odpor v kureni, prestali fungovat prve 3 polohy ventilatora, na 4ku sa rozbehol velmi tazko. Piskal uz dost dlho pred odstavenim a urcite mu to nepomohlo.
Stve ma zvuk spojkoveho loziska, nedokazem nastavit lanko tak aby nehrkotalo. Ked ma nas*rie tak kvoli nemu zhodim prevodovku a skusim ho vymenit.
4.1 a samosvor pomohli, ale aj tak domov chodim s retazami alebo ma tahal uz aj pluh
Spotreba. Tu riesim momentalne viac nez vsetci s Vestami. Ani za svet sa dostat pod 8. Ked rano vymazem palubak, vecer ked prichadzam svieti na nom 6.6. Kym preleziem kusok z dediny a sa vystveram ku baraku s retazami, je tam 8.5. Takto kazdy den... Chevy ktora zerie ako kyselina 14-17 LPG prejde 420km za 28eur. Stejnych 420km prejde Priora za 45eur. LPG/CNG je nevyhnutnost okamzite po zabehu, inak si to auto moc nepojazdi. A jazdit a nim je zabava
Dnes prvykrat dialnica, kde sa prejavila kratkost 5ky a 6ky. Pri 130 ide toto auto za viac ako 8.5/100 a zvuk motora uz nie je to, co moje ucho chce pocut. 3500ot nie je vela, ale tento motor ma uplne iny prejav ako 1.6ka. Normalne radim uz pri 3000 smerom nahor. Btw rozdiel medzi 3-4 je 900ot. Medzi 4-5 iba 400 a rovnako medzi 5-6. Manzelka radi rovno 4-6
Este mi napadlo - po zideni z dialnice bola prilepena lamela a skoro som nepodradil...
Dufam ze to nebolo tym, ze mi kvapka termostat, na spoji s o-kruzkom(kupil som novy a nepretesnil
)
A alternator (100vka) strajkuje a dobija na 12.8V, musim vymenit regulator.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4