Sice to není spi ale MPI, ale dal jsem to do tohoto tématu...
Po go hlavy, výměně oleje, a 100A alternátoru nízké otáčky volnoběhu... Houpou pravidelně mezi 500-700 po lehkém ohřátí v 1sekundových intervalech. Po 90stupních už jen 400- 700 někdy po puštění plynu zdechne...
Klapka, čidlo klikovky, váhu vzduchu jsem dal z jiného motoru co chodil a je to vpodstatě stejné. Klapka i ventil volnoběhu čistý. Víko ventilů utěsněno. Benzín čerstvý, filtr palivový i vzduchu nový. Hadice nedávno nové, nic neteče, nic není zpuchřelé...
Jede normálně, chladí normálně, Check nesvítí.
Delší dobu stála.
Jak vypadá to čidlo absolutního tlaku? A kde je?
Check zhasl po výměně váhy, to bylo uděláno jako první.
Lambda nezkoušena nejde mi povolit... Ten černý velký válec dole u chladiče je nač? Zkusil jsem ho vyměnit za jiný i s tím čidlem a stále stejné. K tomu čidlu klikovky jsem neodborně napojoval drátky, byly skrz posilovač nalámané... A když lehounce zmáčknu plyn tak otáčky klesnou z 500 na 400 a zdechne někdy když šlápnu víc tak odezva má cca 1sec zpoždění a lehce otáčky jakoby taky nejdříve klesnou.
Na co ještě kouknout??? Cory Majo Maro Jardo a spol
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD