Takže další blogýskoidní zápisek. Ti, co sledují
vlákno tempomat kalina/granta tuší, že existuje jetter a že jsem po něm tak dlouho pošilhával až jsem si ho pod Jolku s mírným zpožděním nechal poslat. Druhým "tuningem" Vesty je kitajská palubní kamera, kvalita obrazu odpovídá ceně, ale co byste chtěli za cca 10€ i s poštovným.
Jak jsem psal od KalinoGrantího tématu, zatím je brzo hodnotit objektivně jetter na Vestě, nicméně dneska jsem zase po čase zasedl za volant Priory s E4 lankovým plynem a tak mohu tak trochu srovnat.
1) s 98benzínem a "oranžovým módem" na jetteru je Vesta pocitově živější než Priora s 95 (obojí jen řidič) - prostě mi ta Priora dneska přišla ne až tak živá jako obvykle
, ale může to být palivem - asi budu přes zimu zase víc jezdit s 95kou, tak to bude férovější
2) při ostřejším rozjezdu do zatáčky jsem zjistil, že Priora nemá ESP
- to je hrozný, jak si člověk na tyhle vyfikundace rychle zvyká
3) když chci krátce bliknout směrovkami, tak v Prioře musím držet páčku - viz bod 2
4) ještě jsem se neodnaučil couvat bez kamery
, ale u Priory (hatch) je jasné, že auto končí tam, kde končí zadní okno, což je přehlednější. Kde jsou ty časy, kde jsem na 2107 viděl konec zadního blatníku
5) řazení na Prioře je takové ... jiné
proti Vestě
Takže celkově si myslím, že s Jetterem (a přibývajícími kilometry - nyní mezi 8 a 9 tisíci) začíná Vesta Prioře docela konkurovat (druhá věc je, že kdyby v Prioře byl v současné době montovaný ruský 106-lošadí motor s E5, tak by Vesta neměla šanci).
Jinak - kromě
cvakání motoru na volnoběh (které se jako na potvoru od publikace zápisku znova neobjevilo) se zatím žádné problémy neobjevily.