Ja si myslím,že treba tomu dať ešte čas.Veď donedávna bola Lada v podstate štátna automobilka,kde vládol neskutočný bordel.Vstupom aliancie do automobilky sa začali veci zlepšovať,ale je to dlhodobejší proces,hlavne u rusov.Ak si dajú do poriadku veci na domácom trhu,potom môže byť reč o rozširovaní trhu v EÚ.No a aby nestratily kontak úplne s EÚ,tak sa zatiať niečo "utrie" aj nám
.
A či sa majú pustiť do výroby SUV? Stačí sa rozhliadnúť okolo seba po cestách a pred nákupnými centramy.Či chceme alebo nie,s každej strany na nás vykúkajú SUV alebo crossovery.Proste tie autá sú ľuďmi žiadané,tak sa výrobcovia prispôsobujú trhu.A prečo by Lada mala byť výnimkou?Pokiaľ viem,tak Kalina cross mala a má v rusku veľký úspech a myslím že na pomery SK bola žiadaná aj u nás vo väčšej miere ako klasická Kalina a Granta. A prečo ľuďom neponúknuť aj väčšie auto ako crossover,keď si ho žiadajú?A či si kúpou crossoveru majiteľ "leští" ego...no to nech si každý rozoberie sám.Ja by som po mojej skúsenosti s crosskou už asi do kúpi iného(nižšieho)auta nešiel.Prehľad o dopravnej situácii,pocit bezpečia a v neposlednom rade aj nastupovanie do auta je diametrálne odlišné,ako u "klasických" áut.Ale to je debata na dlhšie.
Ja sa osobne na Vestu SW teším,zvlášť na verziu cross.Či to bude už v marci...no ja dúfam že áno.A som optimista,ja verím,že sa situácia na trhu EÚ v horizonte 2-3 rokov rapídne zlepší
.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)