Granta - volná diskuse k modelu
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Gallic, barvy metel jsou takova tmavsi sedomodra a bezova. K informativnimu videni jsou i na strankach Lady jak slovenske i ruske. Jejich weby jsou vlastne takove unifikovane . Dalsi moznosti zkoumany byly, ale oproti Vyskovu nejsou tak cenove vyhodne. Ono stejne chtit si koupit novou Ladu je projev demence a kdyz dumam nad tim faceliftem je aj dobre, ze to nechcou vozit. Vzdyt je to hnus.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Na druhou stranu, jestli je to jako s Vestami tak na živo barvy vypadají úplně jinak (lépe) než na fotkách ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Granta - volná diskuse k modelu
koupit si novou Ladu určitě chce trochu fanatismu, ale co by ne Ještě je tam ta barva Koriandr, ne ??? Jinak to Borneo a i ta tmavě modrá mi přijdou solidní, i když tohle je můj favorit https://www.youtube.com/watch?v=pIXPMhk3yts&t=587s , dostupná od r.2017, ale asi jen v Rusku. Cenově to musí být z Remoraida teda slušné, když CanoCar má 16V za 245 000 a Vyškov to sežene levněji, to je fajn.........
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Tak v tomto prípade som rád, že som KALINU CROSS kúpil ešte v r. 2017 a nie ako som plánoval až v tomto roku, keď pôjde náš už 27 ročný RENAULT 21 GTD na nútenú recykláciu. Škoda, tak sa začali Granty a aj Kaliny pekne predávať, až sa s toho RENAULT-NISSAN pokakal že DACIA s mrzáckými motormi ako si nejdú na odbyt.posim píše:Keďže v diskusii k modelu Kalina som nenašiel sekciu "Volná diskuse k modelu" a súčasne sa toto oznámenie týka i Granty, dávam to sem.
Lada Granta i Lada Kalina II na európskom trhu skončili. Výrobca nepripravuje homologizáciu modifikovaných verzií v EU, pričom výroba stávajúcich modelov sa chýli ku koncu Čiže AvtoVAZ sem bude dovážať už jedine Ladu 4x4 a Ladu Vestu.
Správa je priamo zo SlovLADY - pracovníkom to oznámil jej šéf.
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Máš někde k disposici statistiky prodeje Dacií a Lady na SK?KRAES píše:Tak v tomto prípade som rád, že som KALINU CROSS kúpil ešte v r. 2017 a nie ako som plánoval až v tomto roku, keď pôjde náš už 27 ročný RENAULT 21 GTD na nútenú recykláciu. Škoda, tak sa začali Granty a aj Kaliny pekne predávať, až sa s toho RENAULT-NISSAN pokakal že DACIA s mrzáckými motormi ako si nejdú na odbyt.posim píše:Keďže v diskusii k modelu Kalina som nenašiel sekciu "Volná diskuse k modelu" a súčasne sa toto oznámenie týka i Granty, dávam to sem.
Lada Granta i Lada Kalina II na európskom trhu skončili. Výrobca nepripravuje homologizáciu modifikovaných verzií v EU, pričom výroba stávajúcich modelov sa chýli ku koncu Čiže AvtoVAZ sem bude dovážať už jedine Ladu 4x4 a Ladu Vestu.
Správa je priamo zo SlovLADY - pracovníkom to oznámil jej šéf.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Keď som sa pred vyše rokom v košickom Tempuse (predajca vozidiel Renault - Dacia) popri preberaní nového služobného Talismanu, Meganu GT a Espace pýtal na Daciu, tak mi predavač vravel, že im predaj Dacií citeľne poklesol voči obdobiu, keď boli v ponuke s lepšími motormi. O vzostupe predaja Lád v rovnakom období asi písať netreba.
Inak nedávno spomínaný Tempus už odštartoval predaj Vesty tiež
Inak nedávno spomínaný Tempus už odštartoval predaj Vesty tiež
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Pár zmien ešte nastane ohľadom predaja v Lade a jej modelov, aj keď osobne neverím že Kombík Corss stihne v marci, no ak áno pocuchá riadne predaje, už je viac v eu Vesta na očiach ako keď prišiel sedan. Kalina je tiež už častejšie na cestách, crosska púta pozornosť. Čo sa týka motorov dokonca aj Fabia III sa vraj mala predávať lepšie a čakali viac, veľa ľudí prebehlo ku korejcom k renaultu a samozrejme k dacii. Dacia mala aj výpadok - nabiehavanie výroby faceliftu Sandera a Loganu. Za ten čas dostala Lada šancu a využila ju, to nasralo veľa ľudí v predajoch renaultu a dacie lebo pri pohľade na ladu prvá myšlienka je, že to mohla byť dacia alebo renault. Lada ujedla z koláčila a pekný kúsok a čakám že Vesta Kombi to bude ďalší už väčší kúsok z tortičky.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Granta Liftback 8V motor
Přidávám pár zkušeností s mojí Grantou Liftback 8V. Potom, co jsem se zde dozvěděl, že Granty a Kaliny se už nebudou do EU dovážet, jsem rád, že jsem si svou bílou Grantu loni v Remoraidu koupil.
S autem jsem spokojený, splňuje to, proč jsem si ji pořídil, tzn. že jezdí bez závad a motor mě prostě baví. Od loňského července mám najeto cca 14.400 km, průměrnou spotřebu 6,1 l/100 km. Jezdím převážně na Vervu 100 od Benziny.
Dosud jsem neměl žádnou závadu, v autě ani nic nedrnčí a nechrastí. Jen asi po měsíci mi někdo trošku odřel na parkovišti u Tesca pravé dveře spolujezdce, ale není to de facto vidět, takže je mi to jedno.
Auto mám jako dělníka, moc ho nemyju, dosud jsem byl v myčce jednou. Interiér udržuju, i proto mám od začátku originál gumové koberce, jsou praktické.
Jezdím zpravidla delší trasy, tzn. minimálně 50 km na jedno nastartování, auto používám i na své farmě, motor při pojížďkách nevypínám.
Líbí se mi vyšší světlá výška vozidla, která se hodí na polních cestách k mým pozemkům.
Na autě mám z výroby letní pneumatiky Pirelli - made in Russia, opotřebení téměř žádné, zimní sadu nemám vzhledem k použití přímého měření tlaku v pneu TPMS, nechci platit za ventilky při každém přezouvání zima léto a opačně, zimní sadu jsem nesháněl, mám i jiná auta.
Ale v Ladě jezdím nejčastěji, kdybych mohl jezdit i v zimě, najel bych ročně cca 45.000 km. Takto to bude ke 30.000 km ročně.
Úplně mi nevyhovují sedačky, jsou tvrdší bez bočního vedení, ale zvykl jsem si.
Granta je v základní výbavě, nemám tedy ani klimatizaci, ani rádio, nemá se co rozbít, což považuju za výhodu, a přece jen, každý automobil skončí jednou ve šrotu, tak na co do toho vrážet zbytečně peníze. Auta od jisté doby kupuje jen nová, za hotové, mám záruku a nemusím 4 roky myslet na technickou kontrolu a emise.
Co bude v roce 2021 se uvidí...
Ještě jsou dost slyšet velká zpětná zrcátka, dělají aerodynamický hluk od nějakých 65 km/hod.
Super je kufr, dostatečně velký a praktický, dobře přístupný.
Vozím i přítelkyni a 2 děti, motor nemá problém. Mám rád delší převody, řazení je přesné a páka nevibruje ani se nehýbe. Jen je převodovka trošku hlučnější, ale o tom jsem věděl dopředu a nevadí mi to.
Výhled při couvání vzad je horší, ale od čeho jsou ta velká zpětná zrcátka.
Bohužel nevím o nikom dalším, kdo by 8V Grantu v ČR měl.
Na servis jezdím do Strakonic, autoservis Rokry, velká spokojenost, milí lidé, ceny nízké...
S autem jsem spokojený, splňuje to, proč jsem si ji pořídil, tzn. že jezdí bez závad a motor mě prostě baví. Od loňského července mám najeto cca 14.400 km, průměrnou spotřebu 6,1 l/100 km. Jezdím převážně na Vervu 100 od Benziny.
Dosud jsem neměl žádnou závadu, v autě ani nic nedrnčí a nechrastí. Jen asi po měsíci mi někdo trošku odřel na parkovišti u Tesca pravé dveře spolujezdce, ale není to de facto vidět, takže je mi to jedno.
Auto mám jako dělníka, moc ho nemyju, dosud jsem byl v myčce jednou. Interiér udržuju, i proto mám od začátku originál gumové koberce, jsou praktické.
Jezdím zpravidla delší trasy, tzn. minimálně 50 km na jedno nastartování, auto používám i na své farmě, motor při pojížďkách nevypínám.
Líbí se mi vyšší světlá výška vozidla, která se hodí na polních cestách k mým pozemkům.
Na autě mám z výroby letní pneumatiky Pirelli - made in Russia, opotřebení téměř žádné, zimní sadu nemám vzhledem k použití přímého měření tlaku v pneu TPMS, nechci platit za ventilky při každém přezouvání zima léto a opačně, zimní sadu jsem nesháněl, mám i jiná auta.
Ale v Ladě jezdím nejčastěji, kdybych mohl jezdit i v zimě, najel bych ročně cca 45.000 km. Takto to bude ke 30.000 km ročně.
Úplně mi nevyhovují sedačky, jsou tvrdší bez bočního vedení, ale zvykl jsem si.
Granta je v základní výbavě, nemám tedy ani klimatizaci, ani rádio, nemá se co rozbít, což považuju za výhodu, a přece jen, každý automobil skončí jednou ve šrotu, tak na co do toho vrážet zbytečně peníze. Auta od jisté doby kupuje jen nová, za hotové, mám záruku a nemusím 4 roky myslet na technickou kontrolu a emise.
Co bude v roce 2021 se uvidí...
Ještě jsou dost slyšet velká zpětná zrcátka, dělají aerodynamický hluk od nějakých 65 km/hod.
Super je kufr, dostatečně velký a praktický, dobře přístupný.
Vozím i přítelkyni a 2 děti, motor nemá problém. Mám rád delší převody, řazení je přesné a páka nevibruje ani se nehýbe. Jen je převodovka trošku hlučnější, ale o tom jsem věděl dopředu a nevadí mi to.
Výhled při couvání vzad je horší, ale od čeho jsou ta velká zpětná zrcátka.
Bohužel nevím o nikom dalším, kdo by 8V Grantu v ČR měl.
Na servis jezdím do Strakonic, autoservis Rokry, velká spokojenost, milí lidé, ceny nízké...
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Paráda.......můj starý vůz dosluhuje a já se rozhodl, že se vrátím k Ladě, proto jsem se Tě ptal......a 200 tis Kč je moje cílová skupina max. Vesta je fajn, ale 300 už je dost pro nás pracující. Děkuju za minirecenzi.......až se mně Peugeot rozpadne, koupím nějákou ojetinu, když se nové už nebudou prodávat........
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Mám dosud taky Peugeota, 306 XT hatchback, 1.8 benzín, 8-ventil, r.v. 1995, já ho mám od dubna 2006, když jsem ho koupil, měl najeto 169.000 km, teď má 327.000 km, a v květnu půjde do šrotu, neudělá technickou, ani emise. Musel bych měnit přední sklo - prasklé, výfuk, destičky... Nemá to cenu, začal žrát olej, cca 2 litry na 1.500 km. Cítím, že se se mnou začíná loučit, ale nyní v zimě denně cca 120 km. Je to mazel, jediné auto co jsem měl a získal jsem k němu citový vztah. A pak už Lada krom zimy bude jezdit pořád...
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Rozumím, já jezdím 205kou z roku 91 a v rodině je od roku 96, takže tomu citovému vztahu dokážu rozumět, ale jak píšeš, do STK a konec , ale to už jsme OT .....
Naposledy upravil(a) Gallič dne ned led 21, 2018 21:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Granta - volná diskuse k modelu
Bono: Ve Strakonicích servisují Ladu? A rozumí tomu?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Granta - volná diskuse k modelu
No to doufám... Běžně tam opravují Nivy, i starší Kaliny. Grantu viděli až mojí, a když si ji prohlédli, řekli že to bude v pohodě. Díly objednavaji z Konevky od Vozába. Dělali mi i ošetření podvozku a dutin.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granta Liftback 8V motor
Mám sice o kategorii a 8 ventilů výš , ale to nevadí.Bono píše:...
Na autě mám z výroby letní pneumatiky Pirelli - made in Russia, opotřebení téměř žádné, zimní sadu nemám vzhledem k použití přímého měření tlaku v pneu TPMS, nechci platit za ventilky při každém přezouvání zima léto a opačně, zimní sadu jsem nesháněl, mám i jiná auta.
...
K těm pneu: osobně jsem to pořešil tak, že z bývalýho kombíka jsem si vzal 14-ti palce a obul je do zimních ... bez ventilků s měřením. Sice mi svítí kontrolka, ale žádný jiný vliv na chod auta to nemá. Při Tvém nájezdu by se ta zimní sada šikla
Jinak pěkná recenze, zkušenosti mám obdobné/stejné. Na servisku (ve 30) jdu za 1,5 , Zatím jediná závada, kterou jsem měl a chvíli mě i pěkně štvala, byly zvuky od kufru, jako kdyby tam někde "pobíhala" M6 matka. Ve finále jsem zjistil uvolněný zámek kufru, dotažení spojů závadu odstranilo.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Granta Liftback 8V motor
Dneska překonána hranice 15.000 km nájezdu, vše v pohodě. Průměrná spotřeba 6,2 l/100 km. Zítra jedu do Strakonic na výměnu oleje a olejového a vzduchového filtru.
Včera na D4 jsem svištěl tachometrových 192 km/hod., víc už to vážně nejede, rozjížděl jsem se možná několik kilometrů a z mírného kopce dosáhl maxima, auto poměrně ovladatelné, jen všechna zrcátka roztřesená jako blázen, chvíli jsem uvažoval, jestli mi ta venkovní neuletí. Po marné snaze dosáhnout 200 km/hod. dle tachometru jsem se zařadil zpět do pravého pruhu a zlobit už nebudu. Maximálně počkám na poštu a pokutu...
Včera na D4 jsem svištěl tachometrových 192 km/hod., víc už to vážně nejede, rozjížděl jsem se možná několik kilometrů a z mírného kopce dosáhl maxima, auto poměrně ovladatelné, jen všechna zrcátka roztřesená jako blázen, chvíli jsem uvažoval, jestli mi ta venkovní neuletí. Po marné snaze dosáhnout 200 km/hod. dle tachometru jsem se zařadil zpět do pravého pruhu a zlobit už nebudu. Maximálně počkám na poštu a pokutu...