5ti kvalt

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Fakt to moc resite, nechte to na me, ja si kdyztak nabiju hubu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Na to se spolehni, my ti to vyndavat nebudem ;-)
To víš, ale kritika muší bejt :twisted:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

dmatej píše:Na to se spolehni, my ti to vyndavat nebudem ;-)
To víš, ale kritika muší bejt :twisted:

No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma byt :Hangman: :wink:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

JmJ píše:No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma byt :Hangman: :wink:

To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevim :D :D
Deli
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Deli píše:To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevim :D :D

To nejsi na foru sam... :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
JirkaJirka
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 04, 2006 17:06

Příspěvek od JirkaJirka »

hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:


Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D


No nevím , ale já mám 2107 z 89 (max 90) a pětikvalt tam od začátku byl.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

aj tak ma trapi jedna vec :D
saq sa tam nebude dat sulozit :D


yo ale bude to hezky

k tomu ze ti odislo oblozenie.. to si robis dufam srandu...

ak nie tak doovi to by sa ti nemalo stavat
tommyracer
Příspěvky: 6
Registrován: čtv bře 16, 2006 09:28
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od tommyracer »

Když jste u pětikvaltu, nemáte někdo jeden nazbyt, když už budu měnit motor ať si dám i 5q. Teď mi jeden utekl. O 1 minutu mi utekl kup lady 2105 1500ccm za 2 000,-.Sice byl rezavý ale super motor, 5q v kufru, centrál. No pohoda,ale bohužel jednu minutku jsem měl vyplej tel. a bylo to v .... .Zkrátka odjely.Dík a jestli znáte nějaké fígly na to jak zvýšit výkon nějakou blbostí, nebo jak zajistit aby to líp jelo???Zdravím.Ať to jezdí,
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Nulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...


..a co tak skusit odrezat zvrchu a narezat novy zavit :)
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvek od Míra151 »

Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky
Tomik
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomik »

Míra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky

to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltu
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvek od Míra151 »

A je stejný to kolečko jak v 4q převodovce??
Pokud ano tak ji rozeberu a jen předělám :hello1: :hello2:
Obrázek
Obrázek
Honza K.
Příspěvky: 10
Registrován: čtv dub 13, 2006 19:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza K. »

K důkazům sporem. Když odejde brzdový obložení od destiček, tak téměř vždy brzdí dobře ještě zadek - a to i u dvacetiletých aut. U vozů s péčí účastníků LADAfora dokonce neexistuje, aby zadek nebrzdil (krom plánovaných oprav, pak ale asi člověk jede s otevřeným krytem páky ruční brzdy).
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvek od Míra151 »

Honza K. píše:K důkazům sporem. Když odejde brzdový obložení od destiček, tak téměř vždy brzdí dobře ještě zadek - a to i u dvacetiletých aut. U vozů s péčí účastníků LADAfora dokonce neexistuje, aby zadek nebrzdil (krom plánovaných oprav, pak ale asi člověk jede s otevřeným krytem páky ruční brzdy).


A proč toto téma na otázku 5q???????? :study:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Tomik píše:
Míra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky

to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltu


na nivacke 5 stupnove prevodovce je stejny drzak jako na 4 stupnove z osobnich aut? nebyl bych si tim tak jisty, ale mozne to je. kazdopadne 5 stupnova prevodovka pro osobni auta ma 100% jiny drzak nez 4 stupnova. ten drzak je jedina vec, kterou se lisi montaz techto dvou typu prevodovek. nevsiml jsem si, ze by mi nejak zmenila polohu radici paka atd.

ovsem to hovorim o zamene prevodovek pro soboni vozy. jak je to s prevodvkou z nivy, to nevim.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“