posim píše::D To si skoro spomenuli robiť test - keď už Kalina končí
Nadpis článku hovorí za všetko. V nadpise sa totiž skrýva 80% toho, čo chce autor článkom povedať. Ako subjektívny názor laika to beriem. No v motoristickej rubrike nemá čo robiť, pretože autor zjavne nevie, ktorá bije. Dôkazy o tom snáď ani netreba zdôrazňovať. Ak si prstom ukážeme na 10 priemerných áut v okolí, tak v 90% z nich budú agregáty či podvozkové skupiny na báze predošlých generácií 10 - 20 rokov dozadu.
Dnes však človek ťažko nájde skutočne kvalitné - odborné príspevky. Neviem, kde sa všetci tí autori z pred pár rokov či desaťročí (?) vytratili
Zrejme nie je zo strany vydavateľov o skutočne odborné články záujem.
Šimon veru tak...kde sú tí autory
. Tendenčne napísaný článok,ktorý autor zaklincoval poslednou vetou...veľmy som sa na nej pobavil
...povedané slovami Jara Slávika: autor má prístup zrejme k lepším narkotikám,ako ja
.
Zaklincoval to už len tým nadpisom.Ak by sa jednalo o inú značku,tak by napísal,že Kalina spája rokmy overenú kvalitnú konštrukciu s novými prvkamy a bohatou výbavou...ak by som bol neznalý laik,tak si po prečítaní toho nadpisu to auto v živote nekúpim
.
Ďalšia perlička s tetrapakovou krabicou...ak by sa tak isto jednalo o iného výrobcu,tak by sa napísalo,že konštruktéry AutoVazu by mohli popracovať na tuhosti karosérie,lebo nie vždy sa nám zdalo tlmenie nerovností ideálne...ale veď samy dobre vieme,prečo to takto pisálkovia píšu
.Myslia si,že sú vtipný,pritom sú len úbohý
.Už len to,akým spôsobom získal auto na test je značne podozrivé.Neviem,buď som blbý ja,alebo ten autobazár,ktorý mu asi len tak požičal auto na týždeň...výpovedná hodnota článku skôr hovorý o tom,že mu ho niekto požičal na hodinu aby si ho pofotil a medzitým skomolil tento článok. Ak by auto testoval poctivo týždeň,myslím že by s neho vypadlo aj niečo iné ako tento nezmysel...áno sú tam aj svetlé okamihy,ale tiež pri iných autách by sa vyzdvihli akosi inak...napr:Kalina už od 7500€ disponuje automatickou klímou a vynikajúcim kúrením,ktoré nabieha takmer okamžite...čiže asi tak.
No a už vôbec si nemyslím,že jediným možným konkurentom je Sandero...našťastie my za posledné roky prešlo rukamy dosť aút iných značiek,aby som mohol porovnať.Čo sa týka tej poslednej vety,tak tá zjavne súvisý zo spomínaným užívaním narkotík
.Že by malo Sandero o tiedu lepšie jazdné vlastnosti...no o tom by som musel niečo vedieť...za tých 6 rokov čo ho občas používam na firme(vrátane novej faceliftovanej rady) som myslím už nadobudol dosť skúseností na to,aby som to mohol objektívne porovnať.Ak sa vyjadril o Kaline ako o aute neistých jazdných vlastností a riadení,tak o Sanderu to platí trojnásobne,aj čo sa týka náchylnosti na bočný vietor.Predbiehať Sanderom kamión na dialnici pri 110 sa dá prirovnať k adrenalínovému športu
.S Kalinou si jazdu pri 150 na dialnici užívam s úsmevom na tvári
.Veď tý čo ich vlastnia,tak vedia o čom píšem
.
Ale aby som pána Orosza len nekritizoval,tak mu musím dať za pravdu to,ža Sandero je s tlmením nerovností a prenosu hluku do interiéru na lepšej úrovni...na tomto dúfam konštruktéry pri novej Kaline popracujú lepšie
.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)