Niva Ondra

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Příští týden to budu rozdělávat, tak vás zahrnu dotazy, možná ventili jen ozkouším místo výměny, a ten olej s vodou snad to bude jen těsnění... Nikdy se mi nepřehřála...
U těch rozvodů nevím jestli nedát jen napínák a ty vodiče řetězu... Řetěz i kola budu mít ale taky...
Dá se k MPI dát takovej ten kovovej pogumovanej vodič? Viděl jsem u MPI plastovou náhradu s jiným tvarem...
Díky za postřehy...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Mara »

U spi jsem tu pogumovanou napinaci listu nahradil kladkou a Mpi to ma uplne jinak. Moc o te Mpi nevim, ale ta kluzna cast mi prisla delsi a mozna i jeji vydrz bude dobra. Ty kovove spi listy byly nejake kvalitnejsi co vydrzely a taky nejaka druhovyroba co byla nahouby. Na Mpi bych se nejspis drzel toho puvodniho. Rozeberes a uvidis jak na tom je
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Majo »

Tie semeringy na ventiloch treba urcite vymenit tak ci tak. Oni stvrdnu vekom, ci to prehrejes, ci nie. To bolo myslene tak, ze ked ich prehrejes, umru hned(najma gumene, NBR vydrzi trochu viac).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Simerinky vyměním, to přehřátí jsem myslel kvůli zkroucení hlavy...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Mara »

Jestli tam mam puvodni, tak uz to maji narok na vymenu. Pripravene mam silikonove, tusim corteco nebo tak nejak. I bych se uz na to pustil, ale chcu jeste dozavarit 3 kosmeticke mista na kastli a potom mit klid na motor. S voskem do dutin jsem v 10'C neuspel ( i po varici tekuty nejak nechtel projit hadickou trysky a bez hadicky to strikalo, tak to jsem nejak nechapal, kdyz se hadicka ani nezacpala..?), tak jsem to prostrikal zatim odrezovacem (ten prochazel dobre). Tuningove jsem vymenil jeste tu prosaknutou drevotrisku v calouneni dveri za prumyslovy potravinarsky plast.. :mrgreen:

jsem nasel toto.

https://archiv.aukro.cz/sada-frez-na-br ... 3287680673

videl jsem za 1.200 podobnou, taky 30'. Jak se s tim dela? Je to vhodne, nebo blbe stupne na Ladu? Zatim zustavam ale jen u pasty..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Majo »

Mam rovnaku, lenze to obsahuje iba 45° frezy. Pomoze to, je to velmi kvalitne, akurat na spravne doladenie treba aj 30° a 60°.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Mara »

Skoro jsem to pustil z hlavy, kdyz jsem trochu neco odbornejsiho procetl, ale prece jenom.. V tom sedle dosahli jakehosi vystupku a ne hladke sikminy 45' jestli se nepletu. A ten vystupek mel byt ve spravne vysce, jestli se nep... Tak myslis ze jen 30' sada se hodi a jak bych sehnal i 60' tak to mam kompletni, abych dosahl te hrany v plose sedla? V pripade spatnejsiho sedla bych to tim 30' lehce prejel.. A zbytek pasta.. No je to věda a melo by to byt s citem na svych mistech i po pribrouseni, ale dalo by se to snad zakladne prinastudovat, pro udrzbu vozu.
I tak diky za doplnujici info, hold zkusenosti :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Dají se ty sedla zabrousit tou pastou tak že se ventil upne v hlavě do vrtačky a protočí stahem k sobě aby si to tam pěkně sedlo?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Cory »

Vela ludi vravi,ze da, ja vravim, ze nie. Chce to rucnu pracu alebo specialny nastroj na vzduch/elektriku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Majo »

Ja som to tak tiez kedysi robil, tak budem Corymu oponovat, ano da sa to spravit dobre aj tak.
Ale ta priprava, kym si najdes 8micku tycku, spravnu hadicku, ktora sa nepretoci, spony ktore nezavadzaju a nerozdrbu ti ruky zaberie viac casu ako rucna praca. Vrtackou totiz aj pri nizkych otackach pasta z dosadacej plochy odfrka alebo sa teplom roztopi. Takze insie nerobis len zastavujes, povytahujes ventil a nanasas dalsiu a dalsiu pastu. Rucne to zozerie menej nervov a materialu, nehovoriac o tom, ze spravne sa ma tocit kusok sem, kusok naspat a nie niekolko otacok sem a niekolko naspat :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Takže tím točit rukou? Asi to taky tak vidím...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Majo »

Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Mara »

Asi to bude chtit zajit do hrackarstvi pro luk a šipy (s prisavkou :)
Na nejakem foru jsem vcera vycetl, ze vrtackou muzes udelat elipsu.
Majo, da se trochu popsat s jakyma stupnema frez se da vystacit? Tu 30' sadu asi zkusim koupit..
Jeste se mi nepovedlo vyhledat jaky prumer osy frezy je na 1.7spi a jak presne je treba prumer dodrzet, tam uz to lita na ty setiny, jaj psal Cory.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Cory »

Ak mas rozdrbane voditko, tak ta elipsa tam vznikne :D

Ja viem chlapi, kedysi som to robil rovnako a dobre bolo :D lebo muselo byt.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvek od Mara »

No to si zatim rict nemuzu :D
Sada 30' by teda byla, snad to k cemu bude. S tema oskama to tak divoce nevypada s tim odstupnovanim.. Nejake kovo Plzen. Ale tech frezek tam je vic ruzneho prumeru, vsechny tesko budu potrebovat. Nechce nekdo vymenit kolecka? :mrgreen:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“