Moderátor: Moderátoři
Přesně tak, pár šroubků a nějaký štefty, všechno M6. A je tam (v prsou) jen gufero. L.Ondra1,7mpi píše:... prsa a z vany jen nějaký šrouby? ...
Henry píše:Skontroluj podla prilozenej schemy. Ak naozaj cerpadlo funguje (rele zopina najprv nejak 1-2 sek. po zapnuti zapalovania a potom az pocas startovania a behu motora), to znamena, ze funguje aj rele cerpadla a 15A poistka, pretoze rovnakych +12V, ktore idu do cerpadla, ide aj do injektora. Ak tych +12V (ale iba pocas zopnutia rele, podmienky vid vyssie) nemas na injektore, ostava jedine porusena kabelaz.
Henry píše:Ale ten ruzovo-cierny kabel si prepipal pri odpojenom konektore od vstrekovaca? Inak ti moze pipat "ukostrenie" cez vstrekovac a RJ. Tie zvysne merania, ktore si uviedol, podla mna (ale mozem sa mylit) nedavaju zmysel, pretoze tebe pipne "ukostrenie" cez spotrebic (odporova draha meraca hladiny paliva), ktory sice nema nulovy odpor, ale asi je dost nizky na to, aby to pipalo. Prepipat voci kostre mozes skusat iba izolovane vetvy (+ vetva pipat nesmie, pretoze by to bol skrat (ktory by mimochodom spalil tu 15A poistku a uz by ti neslo ani palivove cerpadlo) a - vetva naopak pipat musi, inak je niekde preruseny kontakt).
Prirucky na vstrekovanie som pridal do temy manualov na Nivu:
viewtopic.php?f=94&t=13198&p=527116#p527116
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků