Co vše lze na hlavě vyměnit? Když už to budu rozdělávat? Ventily, vodítka gufera chápu, pružinky ? Měnit nebo nechat?
Hydroštely chápu, těsnění hlavy taky... To vše cenově unesu...
Co dál? Chci dělat i rozvody, prý hydronapínák moc nevydrží, dám nový... Řetěz? Jak se pozná v jakým je stavu? Ty vodiče řetězu? Jsou plastové u MPI? Daj se nahradit ťemi staršími kovovými pogumovanými?
Na co si dát pozor?
Nějaký ložiska???
Chci nechat přeměřit tlak oleje... To čerpadlo a ventil se mění či opravuje?
Nutno podotknout že motor zkusil svý, předchozí majitel mu dopřával moc oleje, hydroštely odešli při 70000km potrubí popraskalo, jel na 3 válce, výkonem zrovna nevyniká...
Nevadí mi když tam padne 10000kč hlavně že bude chvíli klid a jistota...
Jinak šlape, ale voda je špinavá, v oleji šedý povlak na víčku, startuje vždy vpohodě, jen když sám zdeche nedrží pak volnoběh...
Rozvody rachotí pouze v určitých otáčkách, cca 2300-2800. Teda myslím že to jsou rozvody...
Olej uniká na předním víku motoru, asi gufera klikovky...
Opravy se nebojím, radši to budu dělat sám než to někomu svěřit... Čas v zimě bude...
Nechci aby se tu popisoval postup, ten je tu na fóru popsán dobře, jen prostě typy co všechno když už to bude rozdělaný... Auto má asi 87tkm