Tuto část myšlenky jsem nepochopil . A furt jsem z toho jelen (sorry za OT, ale přijde mi, že to sem tak trochu patří, protože otázka zní "Forsáž do Vesty ano/ne" - jsem v pokušení Dědovi Mrázovi zkusit ještě napsat, jestli by to nedovalil pod jolku) - starý motor je těžší a má větší setrvačnost a na lehčím autě (např. 21113) jde snadněji do otáček k maximu krouťáku než lehčí motor s menší setrvačnost v těžším autě (Vesta GFL1). Přijde mi, že logicky by to mělo být obráceně , nebo mi něco zásadního uniká (což je asi pravděpodobnější).Cory píše: A tych par deci to spravi
Jinak tady https://www.youtube.com/watch?v=7eArfTi0Sto tvrdí, že se dá taky trocha "poloadit" šroubkama. A tady https://www.youtube.com/watch?v=WTUYkxiGQVg sice tvrdí, že to objektivně nic moc nedělá, ale jednotky vteřin z nuly na sto a nějaká ta decka spotřeby dolů (!) potěší jako bonus k subjektivně živějšímu autu ... Nebo ... ?
Mimochodem - je pedál gáza univerzální, nebo člověk musí forsáž kupovat v RU ?