No, vzhledem k tomu, že existovalo reálné riziko, že by si to lidé začali houfně kupovat se nelze divit. Přestřelit cenu je pravděpodobně nejjistější cestou, jak strýčky z Renaultu moc nenaštvat ... musím říct, že mne na tom nejvíc štve to, že pravděpodobně to celé řídí ten ***** Ptáček ...
Jak to čtu, tak tady asi budu za vyvrhele, ale s oběma turbo auty, kterými jezdím, není problém. A práci jiné, než turbínovozy nejsou a turba neodchází jak v nejmenších motorech 1,2TSI ve škodovkách, tak ani v největších K6S310DR ( viz video https://www.youtube.com/watch?v=PQKPLCDsWv8 , kde čouhá nahoře v čase 0:10).
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Verim ze atmosfera, klude aj 1.6 zostane este dlho. Na kratke zimne jazdy na studenom motore, ergo presuvanie po meste, je urcite lepsia a pri takom "velkom" najazde je spotreba lautr. Neviem si predstavit, ako by sa mi podakovalo turbo, keby som s nim jazdil ako na desiatke.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku) EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.) Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
DJW píše:Verim ze atmosfera, klude aj 1.6 zostane este dlho. Na kratke zimne jazdy na studenom motore, ergo presuvanie po meste, je urcite lepsia a pri takom "velkom" najazde je spotreba lautr. Neviem si predstavit, ako by sa mi podakovalo turbo, keby som s nim jazdil ako na desiatke.
Určite máš pravdu,na presúvanie po meste to postačovať bude,len mám obavy,že Vesta SW zrovna nie je mestské autíčko .Pozeral som na YT testy novinárov v ru...merali dynamické vlastnosti vozidla...no a bohužiaľ to prirovnali k Samare 1,3 .Ak to sem nezačnú voziť s 1,8 tak to bude bieda...keď do toho dajú oturbenú motorku,tak u mňa to auto nadobro pochovajú .
Jasne že je. Rus si nekúpi vysávač s vrtulkou ale radšej 1.8 ... V eú tieto motory vypĺňaju dieru ktorá vznikla nezmyselnými nariadeniami. Ale keďže je to auto z Ruska tak je nemysliteľné aby sa tu hojne predávalo. Na margo oturbenych zdochliakov aj oktavia 1.0tsi chodí výborne akurát je otázka životnost ...
V dnesnej dobe je zivotnost auta nastavena na 100tis. To turbo to vydrzi. Odchadzaju ine diely, ktore su narocne na opravu. Turbo sa da vymenit kus za kus, preto jeho zavada nie je pre automobilku zaujimava z hladiska zivotnosti motora. Ale take zdeformovane ulozenie klukovky uz ano treba si uvedomit, ze motor Vesty je konstrukcne z 80tych rokov. Je to proste fakt, a ze z toho vymackali E6 je maly zazrak. Kym nezmenia aspon geometriu spalovacieho priestoru,ci sposob plnenia alebo geometriu plnenia, nikam sa nepohnu
Edit: nikde v clanku nepisu, ze sa to tam de davat. Skor, len predpokladaju.
Tuším som niekde čítal, že ten motor vyvíjali spolu s Mercedesom
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Lada Vesta SW debutovala v Nemecku, ale vývozy sú sporné.
Na mieste automobilovej výstave v Essene sa uskutočnila prvá európska prehliadka univerzálneho Lada West SW a jeho modifikácia Cross. Vesta sama pre Nemcov už nie je novinkou - predaj sedanov tu začal už na jar a až do októbra zahŕňal 422 áut. Na miestnom trhu je k dispozícii iba Vesta s motorom 1,6 (106 koní), verzia s "mechanikou" stojí od 12740 eur a "robot" - od 13 500 eur. Motor 1.8 v Európe nie je certifikovaný. Rovnaká sada jednotiek bude k dispozícii aj pre vozňové vozne, ktoré budú dodané miestnym predajcom na jar roku 2018.
Ako uvádza nemecké vydanie Focus, základné univerzálne Lada Vesta SW bude stáť zhruba od 15 tisíc eur, a SW Cross verzia - od 17 tisíc. Je to veľa! Pri súčasnej miere to je 1 milión 50 tisíc a 1 milión 190 tisíc rubľov, resp. Ak začiatok predaja AvtoVAZ s miestnym distribútorom neprehodnocuje ceny, auto čaká na zabudnutie. Koniec koncov, priamy konkurent pre päťdverový Vesta vozidla Dacia Logan MCV druhej generácie v Nemecku stojí od 7990 do 14.050 eur, a verzia so slušným vybavením a turbo motorom 90 konských síl môže trvať viac ako 11.300 eur. A za 15,990 eur je ponúkaný základný vagón Ford Focus.
Avšak budúcnosť značky Lada na európskom trhu je otázkou. Nový plán rozvoja skupiny Renault zvanej pohon budúcnosť, že Carlos Ghosn oznámil začiatkom októbra, tam je zaujímavý slide týkajúce sa umiestnenia značky. Podľa novej stratégie sú "rozpočtové" značky Dacia a Lada rovnaké práva a iba jeden z nich môže byť prítomný na každom trhu. Dacia v Európe už má silnú pozíciu a nikto ju neodstráni. Inými slovami, Lada sa môže čoskoro "pýtať" z Európy.