od JmJ » sob pro 02, 2017 07:39
1) pokud zacnes resit nejaky problem v jednom tematu, pak v pripade stejneho problemu pis dal do jiz existujiciho tematu, nezakladej temata nova.
2) nazev tematu "ahoj" nikomu nic nerekne. podivej se, jak se jmenuji jina temata a sve pojmenuj v podobnem duchu
3) pouzivej interpunkci aspon trochu normalnim zpusobem. nevim, kde tve vety konci a kde zacinaji dalsi.
Pokud nejaky blbec opravil nefunkcni puvodni vstrikovani tim, ze to cele predelal na karbec, tak nekracej v jeho stopach a nebastli tam zas dalsi, jiz treti, palivove cerpadlo, zvlast, pokud nevis, jaky tlak ma cerpadlo davat atd. Oprav stavajici mechanicke cerpadlo, nebo ho odstran a nahrad spravnym elektrickym. Odmontuj z motoroveho prostoru vsechno, co tam nema vyznam. Myslim si, ze tam vidim privody paliva pro vstrik a tak podobne. Pak nech seridit ventily a vzhledem k tomu, ze s predstihem zapalovani asi nic nenadelas, neb ten ti zustal rizen ridici jednotkou pro vstrik, tak jdi rovnou na karbec, kde muzes mit problem v hladine paliva v plovakove komore, v ucpane trysce, v prisavajicicm vzduchu, ve spatnem serizeni atd.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu