Odpověď na otázku je stejně jednoduchá jako otázka sama. Krysy mají delší nohy proto, aby byly u popelnic dříve než důchodci
-----------------------------------------------------------
Fčíl vážně:
Brzdový třmen (říká se tomu i tlama) je nejlepší demontovat z nápravy a upnout do svěráku. Potom brzdový váleček destruktivně kladivem vyrazíš. Předtím můžeš zarazit dovnitř pojistný váleček. Když se podíváš na nový váleček shora - uvidíš kromě děr pro hadice, v uložení válečku, dírku, do které se před montáží dává pružinka a pojistný váleček.
Předpokládám, že k novým válečkům Ti dali i zajišťovací sadu - 4 pružinky a 4 válečky, oboje má Ø tak kolem 4 mm.
Nedestruktivně většinou ty brzdové válečky vyjmout nejde, jsou srostlé s brzdičem ... inu reakce železo x hliník.
Před montáží nových brzdových válečků bych doporučil důkladně očistit brzdový třmen, obzvláště pak uložení pro brzdové válečky. L.
Edit: jo - abych nezapomněl: každý jeden brzdový váleček je unikátní/jedinečný a má své přesně dané místo. Takže například levý vnější nepasuje na pravý vnitřní. Takže už při koupi dávej pozor! Rozdíl je obzvláště v průměru/závitu děr pro hadice/trubice.