Zdravím,
poslední dobou mi blbnul klíč s dálkáčem, blbě dalkuje i startuje.
Nejdřive se musel hodně pomačkat aby odemknu/zamknul a navíc nechtěl vypínat imobilizer jneom pokud ho člověk přidržel.
Monetálně ačkoli ma novou baterii bliká atd, vpodstatě nejde odemnkout, jednou za čas se povede spiš už vůbec.
Předpokládám nový klíček, nevi někdo jak je to s jeho programováním, zatím jezdím s tim nahradním kde je imobilizer kostička.
Tím, že při zmáčknutí bliká dioda to není banální závada v tlačítku - bude tam potíž s "IR" vysílací diodou. Pokud znáš nějakého TV mechanika, který se nedrží jen příruček k TV, zkusil bych to přes něj....
S IR vysílací diodou tam problém nebude poněvač tam na 99,9% není . Ta se používá u DO k spotřební elektronice .
Vysílače pro auta jsou až na jeden případ řešeny radiově ("RF") . Dle mne je tam obyčejný "studený spoj" (prostě uvolněná součástka) . Bývá to nejčastěji u nožek IO nebo u některé SMD součástky .
Vzít mikropájku a přeletovat všechny vývody (u tohoto DO práce tak na 5 min.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak imobilizér by problém u novýho klíče bejt neměl, tam je snad zochovanej ten systém s červeným "master" klíčem, ale jak yb se naučilo DO, to netuším.
Saša: IR měly snad jen postarší francouzi a možná některý další starší systémy DO, sranda, že jednoduše jde ten signál naučit univerzální DO k telce a pak tím otvírat auto
Ahoj,
klič mam komplet přeměřený a zkontrolovaný, par míst sem prohřál, moc to nikam nevedlo.
imobilizér: V nahradním kliči je klasická červená kostka, ale v tom s dalkou nic tomu odpovídacího není.
Nazdar,
mám podobný problém s kľúčom, diaľkové ovládanie funguje bez problémov, no štartovanie tak 1 z 10 pokusov. Náhradným kľúčom s červenou vložkou štartuje bez problémov. Idem objednať nový panel kľúča (v katalógu pod číslom "1118-3763070"). Avšak nemám tušenia, ako ho spárujem s RJ imobilizéra... Máte s tým niekto skúsenosti?
Já si dokupoval rezervní klíč v Lada-Most a tam mi to rovnou i spárovali. Říkali, že v tom moc praxi nemají, nakonec to dle nějakých papírů asi za 10min bylo
valda1971 píše:Já si dokupoval rezervní klíč v Lada-Most a tam mi to rovnou i spárovali. Říkali, že v tom moc praxi nemají, nakonec to dle nějakých papírů asi za 10min bylo
No tazke to asi nebude, ked ma clovek navod, ale bez neho je to asi bez sance... Brat nedavno omylom deaktivoval dialkove ovladanie, nasiel som postup, ako ho znova aktivovat a bola to sialenost asi 10 krokov typu "vlozte cerveny kluc, otocte, pockajte kym blikne 3x kontrolka, vypnite, do 10 sekund vlozte cierny kluc, otocte, vypnite, otocte znova.. atd" Proste kym clovek stihne precitat, co je dalsi krok, tak uz vyprsi nejaky limit a moze zacat odznova
Tak konečne mi dorazil náhradný panel kľúču (1118-3763070) a podarilo sa mi ho aj úspešne spárovať s RJ. Kovová ozubená časť kľúču je zaistená jedným šróbikom a jednoducho sa prehodí zo starého kľúču na nový.
panel.jpg (8.12 KiB) Zobrazeno 2964 x
Postupoval som podľa videonávodu na Grantu, avšak jeden krok som vynechal (keďže mám len jeden čierny kľúč a nie dva): http://www.youtube.com/watch?v=JaPosn7Xy68&t=1m30s (pozerajte až od 1:30, pretože prvý pokus sa autorovi neporadil...)
Napíšem pre kompletnosť aj svoj postup, ak by sa niekomu zišiel:
[*] zavrieť dvere
[*] kľúč s červenou vložkou - zapnúť zapaľovanie, počkať 6 sekúnd, vypnúť zapaľovanie, vytiahnuť kľúč,
[*] nový (čierny) kľúč - zapnúť zapaľovanie, 3x zapípa, pauza, 2x zapípa, vypnúť zapaľovanie, vytiahnuť kľúč,
[*] kľúč s červenou vložkou - zapnúť zapaľovanie, 3x zapípa, pauza, 2x zapípa, vypnúť zapaľovanie (NEvyťahovať kľúč), pauza, 1x zapípa, zapnúť zapaľovanie, 3x zapípa, vypnúť zapaľovanie, počkať 10 sekúnd, vytiahnuť kľúč.
A už len môžete odskúšať naštartovať a či funguje diaľkové ovládanie.
Také mě to přestalo fungovat. Imobilizer se propájením sice spravil, ale dálkové ovládání nejde dál. Jak jste objednal ten nový klíč lucifero89? Já jsem od Klatov a tady není pro tuto značku žádná podpora.
Objednával som ho telefonicky cez pána, ktorý ma e-shop automanta.sk, dosť sa čudoval, ešte to vraj nikto predomnou neobjednával, ani nechápal, že ako mi to môže pasovať, nevedel, že tá kovová časť so zubkami sa da presrobovat zo stareho kľúča do nového... Ale nakoniec si to dal vysvetliť a objednal podľa čísla dielu, ktorý som uviedol vyššie a poslal mi ho na dobierku...
Děkuji za odpověď, klíč jsem sehnal. Mám však problém, že mám jinou palubovku než je na videu a klíč mě pípá 4x. podle tohoto návodu to nejde. mám typ:
LADA 1117 varianta 40 verze U kategorie vozidla M1 typ 11194
Tak nevím.
To video, ktoré som hore priložil je natočené v Grante, nie Kaline, preto iná palubovka... Postup by však mal byť rovnaký, aspoň u mňa fungoval.
Párovanie kľúča som robil na Kaline 1118 s motorom 1.6 8V, takže praktickú skúsenosť ako to funguje na aute s motorom 1.4 16V nemám.
Pípa 4x kedy? Keď po červenou kľúči vložíš ten nový a otočíš ním? Ono aj na videu je to také, že krátke píp, dlhé píp (alebo dvojité?) a krátke píp, takže ťažko povedať, či to boli 3 či 4 pípnutia...
V každom prípade skús to ešte párkrát, aj mne sa to podarilo asi až na tretí pokus. A medzi každým pokusom sprav pauzu a pred začatím otvor a zavri šoférové dvere. A sekvencia vypnutie zapaľovania, výmena kľúču a zapnutie zapaľovania musí byť pomerne rýchla, je na to len pár sekúnd, inak sa proces preruší...