od Vašátor » stř zář 27, 2017 18:07
Marku ano, Liberecko.
Jinak jak to tady čtu, všechno špatně. Pokud jsi měnil palivové čerpadlo, jak silné těsnění jsi mezi blok a čerpadlo dal? Dal jsi vůbec nějaké? Na paliv. čerpadle se musí odměřit zdvih té tlačné tyčky, jinak může čerpadlo dávat málo paliva.
Dále pak ... jako první se seřizují ventilové vůle (všechny 0,15) a opravdu je nelze dělat tak jako u Škodovky. Následně předstih a karburátor.
Pokud by byla špatná palivová směs, bude to spíše blbnout při nižších otáčkách. Ve vysokých otáčkách motor dokáže spálit lecos. Opravdu jsi vyměnil i tu paliv. hadici procházející karoserií?
Nevím, kdo Ti radí ty nesmysly o tom, že máš karburátor Ozon vzít a zahodit. To je kravina největšího kalibru. Takové rádce vůbec neposlouchej.
Zkus ještě při demontovaném filtrboxu motor vyhnat na vysoké otáčky a rukou ucpat zvrchu karburátor - stále ovšem držet plný plyn! Ruku zavčas oddělat, aby motor nechcípnul (bacha, uleje se benzínem). Je to takový jednoduchý proplach karburátoru bez jeho rozdělání. Pomoci to nemusí, ale může (vyzkoušeno).