Moderátor: Moderátoři
Georgius píše:zelvotron píše:Tak ono asi nejde až tak o nějakej panasonic, jako spíš o sw co na mě běží ne?
Pokud dobře chápu tohle:
https://110km.ru/art/vsemogushhiy-grade ... 14918.html
tak všemohoucí Grade-X je nová diagnostika za 300 000 Rublů, která je dostupná jen certifikovanému servisu. Což trochu podkopává vizi Vesty opravitelné v průměrné zemljance uprostřed Sibiře . Jestli chápu dobře, tak ji nezbytně nutně potřebuje v nejméně jednom exempláři dovozce, aby oživil auto. A tipuji, že si za to i tak Autovaz nechá od prodejce/dovozce zaplatit. Mimochodem, kde v garantnom talóně najdu ten "personální kód mašiny", který se zadává, když po znovupřipojení nejede "muzika" (a co tím k čertu básník chtěl říct ?).
zelvotron píše:za ty rubly ti k tomu dají i průmyslovej tablet od panasonicku.
Luděk Musil píše:A čo má taký člověk robit, kde n ... dopr - proč mi to opravuje na češtinu .
A co má takový člověk dělat, když ten autorizovaný servis není, případně nemá (ten servis) patřičné nářadí? Potom si to musí, chtíc/nechtíc, udělat sám nebo požádat kamaráda, kterej to umí . L.
Georgius píše:No, jak bych to tentononc ...
Když jsme si prohlíželi Mitsubishi ASX (jako významného konkurenta Krosky), tak prodejce líčil v duhových barvách, jak se auto přiveze, uvaří nám kávu, půjčí náhradní vozidlo, až to bude hotové, přijedeme, uvaří nám kávu a auto předají. Že prý je 21. století ...
Lada je prostě Lada, co si budeme povídat, takže mi tři použitelné servisy ve vzdálenosti 39, 45 a 212 km od bydliště tak nějak stačí, ale Grade X má pravděpodobně jen jeden (a tam jsem se nedovolal). Nicméně jsem se ještě jinou cestou dozvěděl, že u Kalin byl s alarmem problém, že houkal když se prohřála (a ohnula) kapota, tak ještě asi zvážím klady a zápory ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků