Tak v prvom rade, te relatka a poistky pri RJ nemaju nic spolocne s dobijanim, olejom a budikmi. Tykaju sa vstrekovania.
1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6
V tej 4-poistkovej skrinke su poistky - sahara, sytenie cievok a relatiek, napajanie cidiel a poistka pre palivove cerpadlo.
Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.
Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.
Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele
Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.
Prikladam schemu:
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)