jo jen dopufám že to bude trochu kbalitněji udělané než hranatá řada motor koukám je stejný i odvětrání klikovky.. jen nahoru přidali plast aby to bylo stylové ale jako proč ne vypadá to zajímavě
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Dycky kdyz to vidim, tak se aktorat naseru, protoze tohle se mi fakt libilo. (de)mentalitu avtoVAZu nechapu. Jedine auto, ktere se za posledni dobu libilo snad vsem tady, tak nevyrobi. Kdejakou kokotinu to jo, ale neco, co by melo smysl hned od zacatku, na to se vykaslou.
Těžko říct, do spousty věcí nevidíme. Rozumný by bylo vyrábět a vyvíjet kalinu, desítku/prioru odpískat, jako levný auto vyrábět 2151 (uplatnění velkých výrobních kapacit na levnou mechaniku krabic) a k tomu C-auto 2116. Ale jak řikám, do situace tam moc nevidíme, třeba to auto nebylo zase tak růžový jak si ho tu malujeme.
ano do spousty věcí nevidíme. Problém je ten že po tom co tam vlezl Renault není asi prioritou vyrábět něco z uskladněných ruských dílů.. ale spíš vyrábět něco z čeho bude profitovat renault a to je Logan a díly z renaultů. Má to jedno pozitivum díly by mohly být kvalitnější. Negativum ale je že když "nabastlíte kufr z Octávky na fiat stilo" nikdy to prostě nebude asi úplně o.k. vždycky to bude kompromis Narážím na díly z renaultu thalie a pod který doimplantovali na Kalinu a ejhle Granta je na světě.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Nicméně ten plán co jsem nastínil mohli udělat teoreticky už před renaultem - všechno měli, bohužel to prosrali. I ty vztahy s Renaultem jsou tam hodně komplikovaný a otázka jak to všechno dopadne, víme jak to dopadlo s GM. O grantu bych strach neměl, to vypadá na čistokrevnou ladu po stránce techniky tedy.
Mimochodem nedávno proběhla zpráva, že zástupců, renault-nissan se velice líbí motor 21116.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Článek z časopisu Za ruljom z roku 2002 o nástupci modelové řady Žiguli. Bohužel větší velikost mi nešla nahrát - to omezení velikosti fotek je celkem hloupý...
Ve stručnosti: model vznikl jako levná varianta vozu Lada, která by zaplnila místo na výrobní lince po ukončení výroby vozů Žiguli, s tím, že by měla moderní karoserii a některá technická řešení (v článku přirovnávají předek automobilu k Škodě Fabii). Jednalo by se o auto s pohonem zadních kol, které je stále v některých regionech žádané, také díky své prostornosti, díky použití většiny dílů pohonu a podvozku z vozů Žiguli, by se nezvýšila výrazně ani cena. Byla zesílena střecha, vyztuženy prahy, ve dveřích trubkové výztuhy. Zadní náprava by zůstala beze změn, kromě úpravy tyčí upevňujících nápravu (takže asi kostí), aby se mohl zvětšit kufr. Spojka, 5ti stupňová převodovka, kardanový převod, vše by zůstalo od klasiky, prověřené léty. Přední náprava by byla už nová, McPherson a řízení by bylo hřebenové s elektrickým posilovačem. Základním motorem by byla 1.7 upravená pro normy Euro-3 a Euro-4 (takže MPi), ale plánují montovat i 1.6. Už v základní výbavě bude airbag řidiče, za příplatek klimatizace a ABS. Vyhřívaní a elektrická okna se neplánují. Má se jednat o model o třídu níž než Lada řady 110, nejbližší konkurent je Samara. Hlavní konstruktér navíc prozradil, že by chtěli rozjet sériovou výrobu vozu 2151 v roce 2005, následně má vzniknout i sedan.
Nakonec se tak nikdy nestalo a vozy Žiguli vydržely ve výrobě do roku 2012...
Přílohy
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Par večerov som uz stravil studiom tohto prototypu. Nakoniec sa to dalej neposunulo, pretoze v tom case mali na vyber dve moznosti. Bud neoklasiku alebo Kalinu. Rozhodli sa pre Kalinu. Ak si najdete nejake detailnejsie fotky neoklasiky, tak je krasne vidiet ako interier nesie geny Kaliny1.
Kalina byla krokem vpřed, takže z hlediska vývoje to bylo pro fabriku asi přínosnější...
Ale zadokolka by určitě hodně lidem byla bližší.
Je to vlastně už druhý projekt - hybrid z té doby, kdy použili část nových dílů a část klasických, dalším takovým je Naděžda 2120.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Určitě, vyráběla se několik let, dokonce prošla po chvíli i modernizací předku. Znám i člověka, který si ji pořídil před pár lety jako náhradu za 2104, bydlí ve Voroněži. A i přes špatnou obecnou pověst auta s ním je celkem spokojen.
Tady je test auta https://www.zr.ru/content/articles/9069 ... -lady-4kh/
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)