Hoši, přál bych vám to pasovat na kompletně převařeným čumáku (výměna předních podběhů), kde se musely podle masky nakitovat hrany předních blatníků, aby se to dalo vůbec jakž takž sesadit a stejně to nešlo, takže se maska musela různě ohýbat a přibrušovat, pak podle masky ohýbat přesah kapoty a pořád dokola to různě sesazovat a zkoušet. Ty díly jsou totiž u 03/06 nejen že do šipky, ale ještě u středu auta posazené výš, aby to dělalo tu žraločí příď ala BMW a u středu kapoty předsunuté víc dopředu. U šestnáctky to budu celé ještě jednou předělávat a odhaduju to jako práci tak na týden. Krom jiného se bude muset podkládat maska nahoře u čela, aby nebyla moc utopená pod kapotou, dole, aby nebyla moc sesedlá (ale zase jen tolik, aby dole nevznikla škvíra mezi spodkem masky a podčelem...), bude se muset rovnat v ruce, aby nebyly fuky u blatníků, další přijde na řadu sesazení obou polovin, aby nebyla veprostřed moc velká spára atd. Třešničkou na dortu pak bude vypodložení a posunutí všech hrnců světel, aby světla nebyla příliš utopená vzadu a taky aby kopírovala linii rámečků masky při sražení obou polovin k sobě za účelem minimální středové spáry. A takhle se na tom autě muselo upravovat úplně všechno... peklo.
Zjisti jsem, že ta maska správně pasuje jen na autech, kde je plechařina na čumáku z výroby. Jinak je to problém. Mimochodem, první prototypy 2103 a dokonce i 2106 měly masku jednodílnou, ale to asi víte.