Vesta je už doma, dnes sme ju priviezli. Je čiernej farby, výbava Lux. Prvá vec, ktorá mi udrela do očí, bol brutálne pomarančový lak Takže Vestu môžeme nazvať ako Cierny pomaranč No čo vám budem hovoriť... už to nie je Lada. A to myslím v tom dobrom slova zmysle. Rýchlosti idú radiť jedným prstom, je to tiché, dobre odhlučnené, motor počuť od 3tis. otáčok a prevodovku trosku na 1. stupni. Ak sa človek poriadne započúva, pri vypnutom rádiu, spozná určité spektrum známych zvukov, ale našťastie je to spektrum fakt úzke Motor je zatiaľ gumený, pri ponechaní ruky na páke po preradení a pustení spojky cítiť jemný náznak pohybu, ale je to kdesi dole, najskôr len záchvev bowdenu. Ale nič sa nehýbe ani nevibruje. Výfuk je zvonku vcelku hlučný, ale dnu ten zvuk neprechádza. Sedačky mi po cca 150km prídu dosť tvrdé a po ceste ma bolel chrbát, ale pravda je, že v každom aute mi trvá hodnú chvíľu, kým si nájdem dobrú polohu. Ale chrbát bolel aj otca, ako spolujazdca Otestoval som tempomat, príjemná to vec. Cúvacia kamera so senzormi detto. Trošku ma udivilo ovládanie klímy. Napr. mám nastavené kúrenie manuálne, zapnem automaticky rezim, zapne sa klima a kúrenie sa reguluje automaticky. Ked automatiku vypnem, teda prepnem na manuál, klíma ostane zapnutá. Cakal by som, ze sa obnovia posledné manuálne nastavenia. Ale možno som to len zatial nepochopil, predsa cca 150km je málo. Ani som nevyskúšal svetelný a daždový senzor. Pásiky vo vyhrievanom čelnom skle vidieť pri pohlade na oblohu. Inak pohoda. Hned na čisté a nepoškvrnené auto šiel nástrek spodku, vosk a nástrek dutín. Dalej čakáme na ťažné.
Jedna perlička, ked sme prechádzali Košicami, popri obchvate bežal oproti nejaký ujo, ktorý zastavil, čumel na Vestu, otočil sa za nami a ešte hodný čas kukal. Neviem či mu došiel dych z tej Vesty alebo z behu