od honzat » úte říj 31, 2017 10:12
Svou ladu 112 jsem právě vyměnil při koupi nové škody fabia za 20 tis bonus. Byla bohužel sešrotována. Najeto za 11,5 roku 102 tis. km. Byla poměrně shnilá - prahy total, částečně podlaha, podběhy, blatníky. Výfuk poslední dva díly shnilé ( zadní byl již čtvrtý a předposlední druhý). Dával jsem ji pryč s poruchami: zadní okna nešly stahovat (rozebíral jsem několikrát, promazával a jednou měnil lanko a bovden), spojka klouzala, lamda sonda pryč (zadní), topení bylo šprajcnuté aby to pořát topilo (odešel spoj klapka a servo), nešel centrál, silentlok ramene přední nápravy a špatné kotouče brzd. Motoricky byla OK - pokud tedy zrovna všechna čidla byla v pořádku. Za dobu provozu jsem vyměnil: 3 x zadní díl výfuku (z toho 1 x v záruce), 1 x předposlední díl výfuku, zapalovací blok, nádržku na benzínové páry, váha vzduchu 2 x, čidlo polohy škrtící klapky, čidlo polohy vačkového hřídele, elektrické stahování oken 2 x v záruce. Bohužel autem jezdila v posledních letech jen manželka a ta si různými improvizacemi moc neporadila a navíc auto nemělo posilovač řízení + litinová 15 motor = lahůdka při parkování. Pokud bych autem jezdil já asi bych ho ještě provozoval. Jako klady bych ocenil velmi pohodlný posaz za volantem (lepší pro mně než škoda fabia a yeti), slušný motor a nízká spotřeba, velký kufr. Až jednou budu potřebovat pro sebe auto (teď jezdím služebním), tak bych si asi ojetou ladu koupil - má to přece jenom své kouzlo. V sekci prodej nabízím nový poslední a předposlední díl výfuku na 110, 111, po zaříznutí asi i na 112, přidám přenosnou svítilnu LADA a barevně okopírovanou servisní příručku s fotkami na desítkovou LADU.