Lada 2101
Moderátor: Moderátoři
Lada 2101
Bohužel mi za uplynulý týden v hlavě tak nějak prošlo, že budu muset svoji lásku poslat do světa.
Důvodů je moc, studuju a ještě minimálně 6 let budu, z brigády si moc nevydělám a při spotřebě 10/100 a drobných opravách do toho cpu hrozně moc peněz. Kromě toho jsem hasič a dělám k tomu i prevenci a potřebuji auto, na které bude trochu větší spoleh a bude miň žrát Kromě toho na mě tlačí přítelkyně, které se to nelíbí.
Rve mi to srdce a hrozně mě to mrzí, ale za součaného příjmu (za chvíli bude teplo a moje slečna už začíná plánovat nejrůznější aktivity a kdybych jí řekl, že místo toho budu investovat peníze a čas do toho, abych něco štelovat na autě, tak by mě asi zabila) by se mi to nejspíš rozpadlo pod rukama, takže to raději svěřím někomu, kdo se o ten kus historie dokáže postarat, nebo si to rozebere na díly, to už asi neovlivním.
K autu:
Původní "žigul" (2101), r.v. 1972, v provozu 1973 (v TP je to přeškrtnutý ze 72 na 73), stará verze. Na klasických SPZ, STK do 17. září letošního roku.
Před 380XX km GO motoru, úprava na bezolovnatý benzín. Spojka má drobnou vůli, hůř se řadí 1, jinak bez problému. Brzdy - přední kotoučovky OK, měněné potrubí + hadička od pravé brzdy, zadní bubnovky OK. Ze svíčky 4. válce teče olej. Chromové díly - maska chladiče puchýřky, nárazníky jsou bez puchýřků s jemnou korozí, kliky OK až na pár puchýřků, rámy po obvodu a předěly oken top stav, rám levého výklopného okénka s drobnou korozí, stěrače jako nové, rámy světel top stav, originální nápis vzadu už má nejlepší za sebou, 4 chromované poklice jako nové. Sedačky hnědé v super stavu, volant z novějšího modelu (bez vnitřního kruhu), kůže na palubní desce na jednom místě prasklá, jinak interiér jako takový velmi zachovalý. Nová baterka (asi 2 měsíce) včetně záručního listu. Výfuk v dobrém stavu, asi před čtvrt rokem měněný závěs.
K závažnějším problémům - promáčké levé zadní dveře + práh, prohnilý levý zadní blatník, zbytek karoserie zachovalý. Zpod volantu visí větší změť kabelů + ta přední brzda, to jsou asi jediné 3 věci, které by tomu auto bránily ve "složení" STK.
Na zimních gumách, mám (a dám) k tomu i letní sadu, obě sady v dobrém stavu, komplet povinná výbava, většina věcí na autě je originálních (nářadí včetně brašny, trojúhelník, .....), náhradní díly - hadice, kryty od světel (zadních), originální chrom zrcátko (namontovaná jsou 2 plastová), provozní kapaliny; seberu z toho jenom lékárničku a hasící přístroj.
Dal jsem za to i s EKO daní 26.000 korun, kdyby se mi 10.000 vrátilo zpátky, byl bych maximálně spokojen; jinak to asi začnu prodávat po dílech.
Na autě je 99 % dílů originálních, pojistka je zaplacená do 10/2017, do té doby (nebo aspoň do června, abych nemusel platit daň z příjmu) je možné nechat to napsané na mě, aby to pojištění nepropadlo (je to jenom povinné ručení, ale s přepisem zaniká; pokuty za stání, fotky z radarů, ... jsou mi jedno a nebudu práskat řidiče, ale pokud někdo vyvede něco horšího (odtahy aj.), půjde to za ním).
Fotogalerie zde:
http://petr-novotny.rajce.idnes.cz/Lada_2101/
Fotky v lepší kvalitě jsem fotil někdy v říjnu, v horší kvalitě jsou aktuální (cca týden staré), ve volné chvíli doplním ještě aktuální fotku levé strany (promáčklých dveří).
Důvodů je moc, studuju a ještě minimálně 6 let budu, z brigády si moc nevydělám a při spotřebě 10/100 a drobných opravách do toho cpu hrozně moc peněz. Kromě toho jsem hasič a dělám k tomu i prevenci a potřebuji auto, na které bude trochu větší spoleh a bude miň žrát Kromě toho na mě tlačí přítelkyně, které se to nelíbí.
Rve mi to srdce a hrozně mě to mrzí, ale za součaného příjmu (za chvíli bude teplo a moje slečna už začíná plánovat nejrůznější aktivity a kdybych jí řekl, že místo toho budu investovat peníze a čas do toho, abych něco štelovat na autě, tak by mě asi zabila) by se mi to nejspíš rozpadlo pod rukama, takže to raději svěřím někomu, kdo se o ten kus historie dokáže postarat, nebo si to rozebere na díly, to už asi neovlivním.
K autu:
Původní "žigul" (2101), r.v. 1972, v provozu 1973 (v TP je to přeškrtnutý ze 72 na 73), stará verze. Na klasických SPZ, STK do 17. září letošního roku.
Před 380XX km GO motoru, úprava na bezolovnatý benzín. Spojka má drobnou vůli, hůř se řadí 1, jinak bez problému. Brzdy - přední kotoučovky OK, měněné potrubí + hadička od pravé brzdy, zadní bubnovky OK. Ze svíčky 4. válce teče olej. Chromové díly - maska chladiče puchýřky, nárazníky jsou bez puchýřků s jemnou korozí, kliky OK až na pár puchýřků, rámy po obvodu a předěly oken top stav, rám levého výklopného okénka s drobnou korozí, stěrače jako nové, rámy světel top stav, originální nápis vzadu už má nejlepší za sebou, 4 chromované poklice jako nové. Sedačky hnědé v super stavu, volant z novějšího modelu (bez vnitřního kruhu), kůže na palubní desce na jednom místě prasklá, jinak interiér jako takový velmi zachovalý. Nová baterka (asi 2 měsíce) včetně záručního listu. Výfuk v dobrém stavu, asi před čtvrt rokem měněný závěs.
K závažnějším problémům - promáčké levé zadní dveře + práh, prohnilý levý zadní blatník, zbytek karoserie zachovalý. Zpod volantu visí větší změť kabelů + ta přední brzda, to jsou asi jediné 3 věci, které by tomu auto bránily ve "složení" STK.
Na zimních gumách, mám (a dám) k tomu i letní sadu, obě sady v dobrém stavu, komplet povinná výbava, většina věcí na autě je originálních (nářadí včetně brašny, trojúhelník, .....), náhradní díly - hadice, kryty od světel (zadních), originální chrom zrcátko (namontovaná jsou 2 plastová), provozní kapaliny; seberu z toho jenom lékárničku a hasící přístroj.
Dal jsem za to i s EKO daní 26.000 korun, kdyby se mi 10.000 vrátilo zpátky, byl bych maximálně spokojen; jinak to asi začnu prodávat po dílech.
Na autě je 99 % dílů originálních, pojistka je zaplacená do 10/2017, do té doby (nebo aspoň do června, abych nemusel platit daň z příjmu) je možné nechat to napsané na mě, aby to pojištění nepropadlo (je to jenom povinné ručení, ale s přepisem zaniká; pokuty za stání, fotky z radarů, ... jsou mi jedno a nebudu práskat řidiče, ale pokud někdo vyvede něco horšího (odtahy aj.), půjde to za ním).
Fotogalerie zde:
http://petr-novotny.rajce.idnes.cz/Lada_2101/
Fotky v lepší kvalitě jsem fotil někdy v říjnu, v horší kvalitě jsou aktuální (cca týden staré), ve volné chvíli doplním ještě aktuální fotku levé strany (promáčklých dveří).
- Bůh nemůže být všude, proto stvořil hasiče. -
Lada 2101, r.v. 1973
Lada 2101, r.v. 1973
Re: Lada 2101
To neni špatná nabídka, pouvažuju a předám kamarádovi info, ale nabízej to dál. Mimochodem, co je to úprava na bezolovnatý benzín? Všechny žigulíky jsou dělané na bezolovnatý benzín z výroby. Pokud jsi platil za takovou úpravu, někdo tě ošklivě napálil a natáhl.
Re: Lada 2101
Mám zájem , 603955584
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Lada 2101
Skoda toho "skrabnuti". Nedavej to pryc masli to kam uskladnit. Za deset, spise dvacet let bude jina situace, nechas to opravit u Vasiku a budes honit machra s veteranem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Lada 2101
Prosím o vyškrtnutí ze zájemců , již jsme pro kamaráda sehnali 21011 . Děkuji
Re: Lada 2101
Prosím o telefonní číslo. Děkuji
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon lis 18, 2013 19:15
- Bydliště: Pohořelice
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon lis 18, 2013 19:15
- Bydliště: Pohořelice
- premek.fadrny
- Příspěvky: 389
- Registrován: stř zář 16, 2015 13:15
- Bydliště: Dlouhoňovice - Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101
Jojo, doufám že je v dobrých rukou, luxusní je ta SPZ UO - to je naše regionální značka - Ústí nad Orlicí, té by bylo škoda
Re: Lada 2101
Zdravím,
omlouvám se, jelikož jsem se zdržoval v zahraničí, nebyl na dořešení čas. Nutno podotknout, že při posledním pokusu (už je to nějaký čas) nešlo nastartovat a po příčině už se nemám čas ani sílu pídit. Poslouží ideálně na ND nebo rozsáhlejší opravu (prahy, LZ dveře, motor). Na papírech, EKO zaplaceno, nutný vlastní odvoz (a "po svých" bych to rozhodně netahal). Cenu bych navrhoval 9.000,--. K dispozici kolem poloviny prosince.
omlouvám se, jelikož jsem se zdržoval v zahraničí, nebyl na dořešení čas. Nutno podotknout, že při posledním pokusu (už je to nějaký čas) nešlo nastartovat a po příčině už se nemám čas ani sílu pídit. Poslouží ideálně na ND nebo rozsáhlejší opravu (prahy, LZ dveře, motor). Na papírech, EKO zaplaceno, nutný vlastní odvoz (a "po svých" bych to rozhodně netahal). Cenu bych navrhoval 9.000,--. K dispozici kolem poloviny prosince.
- Bůh nemůže být všude, proto stvořil hasiče. -
Lada 2101, r.v. 1973
Lada 2101, r.v. 1973
- premek.fadrny
- Příspěvky: 389
- Registrován: stř zář 16, 2015 13:15
- Bydliště: Dlouhoňovice - Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101
Ahoj, kde se auto nachází? Koukal jsem na ty SPZ UOA, to je paráda, škoda zlikvidovat.
Přemek.
Přemek.