Už teď mi ten lehkej, poháněnej, zadek chybí
. Po zhlédnutí videí musím říct, že to jsem s tou předohrabkou nedokázal.
A musím říct, bohužel (nebo bohudík -bezpečnost nade vše), že ty limity jsou u Granty o kus dál. Při tom lítání po ploše jsem si několikrát pomohl ručkou, abych se lépe "srovnal" do zatáčky kolem kuželu.
Záviděl jsem chlapcům, kteří si užívali řízený smyk, ta Granta, obecně předokolka, to prostě "neumí". Možná je to taky tím, že tento "jiný" náhon ještě nemám v ruce a (zatím) nevím, co si s tím můžu dovolit.
Ale první poznatky na sněhu, s pomocí těch proklínaných asistentů jako ABS, ESP a ESC (který v tom autě jsou) jsou veskrze kladně, tito ještě do vlastního řízení tolik nekecaj, začínají fungovat až v limitních situacích. Což je dobře. Na druhou stranu musím říct, že mladý řidič - "novic" by se měl učit na takto nevybavených autech. Aby věděl, jak fungujou zákony fyziky. Dnešní řidič: mám hromadu asistentů, ti mi pomůžou. A potom to vypadá, jak to vypadá
A smutní mi ještě jedna věc: neodvážil jsem se říct o zapůjčení některé ze zadokolek. Ale slyšel jsem, že Vašátor/Mceza se domlouvali na nějaký z dalších víkendů ... třeba se poštěstí
.
L.