Na stránkách
http://www.semerka.info/content/regulir ... histitelya jsem našel také zajímavé řešení, protože jsou prý zavirované tak to sem šoupnu, to co z toho vyčetl překladač:
Zaměstnanci vazovskiy stěrač funguje v silném dešti, ale to je dost slabý v mrholení deště mu říkat dobrou práci bohužel nemůžeme, mluvím o těch chvílích, kdy je spuštěn v režimu sériového snímání. Standardní pauza mezi touto vlnou vrátných - 4 sekundy. Velmi často, když déšť poměrně malá skleněná nemá čas se dostat za mokra a stěrače pracují téměř suché a řidič nadával nativní ruské AvtoVAZ pracovníků výrazy velmi užitečné s periodicitou v 5.10.20 sekund a vypínání stěrače. Obecně si myslím, že každý majitel VAZika porozumět tomu, co říkám. A dnes se budeme bojovat proti této zříkají problemoy.Itak auto stěračů relé. To je připevněn k tělu vozu vedle rukojeti otevřete kapotu.
Odšroubujte, odpojte reproduktor a nést domů.
odhalují kryt a odpojte desku od víka. Podívejte se na schéma. Pro pauzy mezi údery školník odpovídá odpor kroužil v červeném kruhu.
A mění svůj odpor může být dokonce nutné upravit pauzy mezi vrátných vmahami. Sam odpor 62Kom ekvivalent 4 sekundy mezi dvěma stíracími cykly. Pokud jste spokojeni s minimální prodlevou 4 sekund můžete opustit odpor, jsem byl také odpor 45Kom a já jsem to tak, že minimální doba zpoždění je 3 sekundy. Pokud dáte na 25-30Kom zpoždění je asi 2 sekundy. Takže pokud se rozhodnete opustit svůj domov odpor je přiváděn na jeden z jeho nohou Lubo odměny v případě odpor se změní na menší nominální hodnoty, které vypaevaem redistor nativní a nové pájecí strkání jednu nohu. Vezměte půl metru dvoužilovým kabelem (nebo dva single-core) a pájecí jeden kabel k volné noze odporu. Druhý na místě, odkud Upustil osvobidivshuyusya nohu. To je vše.
Na dráty na fotografii na sobě průhledné smršťovací trubice - velmi pohodlné a efektivní metoda izolace. Jen šaty připojení potrubí a zahřejte ji poněkud světlejší, trubky scvrkne se v průměru a hustě uloženy na křižovatce, obecně mnohem účinnější než pásku. Takže teď máme dva dráty připájeny, aby se jim balíček náhodně odtrhnout a zavřete víko drží dráty spolu s našimi zaměstnanci. Přepnout pokrytí hůl. Já osobně lepené Tavné pistole.
Pak se proměnný rezistor
odpor může trvat od 100k. Čím vyšší hodnota, tím více to bude možné udělat pauzu mezi tahy štětců. například v případě, 100k odpor mezi maximálními intreval tahů štětcem bude asi 10 sekund. Vezmeme-li se interval 200Kom 17sek být kolem a tak dále. Jediné, co jsem nedoporučuji brát víc, protože 500Kom Přesnost intervalu, klesne. Tak se odpor a jeden drát (jakékoli) je připájen k pinu centra a další na kteroukoli extrémní. Vše je připraveno
Nosíme vše zpět k autu. Relé nastavena na své právoplatné místo jako odpor místě, kde jste pohodlnější, já osobně ji na sloupku řízení vedle srdcovky IMHO to je logické a správné.
A dal na něj z ovládacího knoflíku na sporáku osm.
To vše je hotovo nyní v celkové přerušovaném své době mezi zatáčkami na stěrače lze nastavit od 3 do 10 sekund. Rezistory jsou 1. 45Kom (0,25 W) * 2. variabilní (100K 0,25 W) * Podle W rezistory mohou přijmout jakákoli (0.25, ale jsme spokojeni velikosti) v budoucnu si myslím, změnit odporů 1. 30Kom - pro, aby minimální pause 2 sekundy na dva střídavé 200Kom or 500Kom na co největší pause více 17-18 sekundy s odporem k 200Kom nebo téměř na minutu s odporem 500Kom Everything popsané v tomto článku je dokončena na relé wiper PC-514 - že je na většině počítačů, ale pokud máte jiný relé a pak si myslím, že to může být upraven podobným způsobem. Mr.Ice speciálně pro
http://www.semerka.info diskutovat o článek a ptejte se na tomto fóru -
http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?p=22753 # 22753