Témata týkající se brzd se zde řeší v sekci karosérie........? Hm.....
Měnil jsem táhlo ruční brzdy, to mezi pákou a bowdenem. Tedy jak může takhle tlustý lanko prasknout.... možná kvůlivá tomu, že ta kladka se prostě po čase přestane hýbat. Přerezlé to tuti nebylo.
Nicméně jsem si nezapamotaval správné složení zpět. Je tam: lanko zakončené závitem s dírkou na pružinu, pružina, podkovička s dírkou na bowden, váleček a asi dvě matičky. Takže, závitovou tyčku jsem protáhl tou podkovičkou, tu zase shora (aby se nedržela špína) položil na konec bowdenu. Teď by bylo radno tam dát matici a kontramatici.
Čím si ale nejsem jist, je ten váleček. Je mezi tou podkovičkou a první matičkou? Nemá být uvnitř té podkovičky? A mají tam být ještě nějaké podložky?
Jinak se mi povedlo bez problémů povolit šroub na kladce, který sovětský pracovník instaloval v roce 1973! To jsem ani nečekal. Ale bez povolení kladky tam to lanko prostě zasunout nejde. A taky je dobré tu kladku rozhýbat.