Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
25
71%
Chtělo by to víc
10
29%
 
Celkem hlasů: 35

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

tie verzie su vlastne dve, to mi povodne nedoslo.... to co sme dali je diesel 21215
chevy ma uchytenie na stabilizator od spodneho hlinikoveho dekla, ktory je trochu iny.... takze 2123:
Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

taky zajimava varianta. Mi se libi ty 2 predchozi nosniky, ty bych pripevnil pres gumu, at se to trochu odtlumi a spodni dekl bych doplnil o silnejsi plech (prisroubovany pres ten puvodni) a ten by se nasrouboval na ty 2 nosniky. Kdybych chtel vyradit stabilizator, tak jej zkratim za uchyty, at zbytek drzi dif (pripadne mam nahradni stabik.).
Tak by me zajimalo, s cim vyjede z dilny wwwenca :D
Me ceka momentalne zprovoznit kousaci se zadni dif. A nez sneze snih tak mezitim tunim Cuka a Geka skiboby, na nejaky ten DownHill :roll:

Diky za konstruktivni nazory:) Kdyby na ty drzaky za cas prisel pevnostni obal, tak by mu na nich nemuselo byt spatne Na ten plechovy obal by jeste taky nejake dalsi prichyceni k nosnikum slo asi dovarit. Sice je to nejaka vaha navic, ale reseni zajimave a trochu odtlumene.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

tie dva nosniky su original vybavene "silentblokmi" povodne urcenymi pre spodne oko predneho tlmica 2121. Je to silentblok vnutri i zvonku oplechovany. Ale v podsatet pri vyrobe by tam slo osadit cokolvek obdobne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od martas »

Něco pro inspiraci, akorát ty štefty bych za sebe radši vytočil než uřezal... Jinak nic složitého na výrobu, ale za sebe nevidím moc velký přínos... nevím :?
https://www.youtube.com/watch?v=1nWTaO8kN4k
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 874
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

tak proti pevnostnimu ne, ale ja bych do toho i sel, horsi, ze mam vyhozenej stabik... nebo jestli by stacilo stabik vyrezat a nechat tam jen tu tycku
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od martas »

Jarda_NIVA1.7 píše:tak proti pevnostnimu ne, ale ja bych do toho i sel, horsi, ze mam vyhozenej stabik... nebo jestli by stacilo stabik vyrezat a nechat tam jen tu tycku


Jdeš na to správně, Honza Štěpánek to má na tej svej ropě taky tak... Pevnostní je pevnostní, ale pokud bych dělal tohle tak bych ty silembloky na čem to bude držet trošku posílil...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Koukal jsem na ty videa vyše a na jednom je zluty pevnostni obal s robusnimi uchyty na napravnici a na stabik, to vypada dost dobre. Ty dizlacke origo drzaky uz jsou sehnane, jsou docela dost bytelne, ale co s nima pry byly zkusenosti, tak nechat hlinikovy dif jen na nich v origo upevneni je docela slabsi reseni. Takze to zkusim dochytit jeste o tu spodni plotnu a potom se uvidi, co by pripadne jeste slo. :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
hush
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od hush »

martas píše:Něco pro inspiraci, akorát ty štefty bych za sebe radši vytočil než uřezal... Jinak nic složitého na výrobu, ale za sebe nevidím moc velký přínos... nevím :?
https://www.youtube.com/watch?v=1nWTaO8kN4k


Jak říkáš řezat štefty je prasárna a než se stím takto dělat, tak to ho rovnou vyměním za pevnostní, protože problém je v tom obalu a né tak v uchycení. I když mě na T3 odešel pajšl a obal zůstal neporušen :-)
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

ja som tiez obal nikdy nezlomil, ale satelity ano.... ono je to asi o nahode...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Tak uz se dostalo párkrát na hupcuk. Zamrzle koleje lakatoše šikmo přejet nešlo a zustalo se nekompromisně viset (tady me napadlo mit tak nejake přejižděcí "desky"). Hupcuk s kurtou se da lehce dopředu i dozadu zapřahnout a neskutečně přijde vhod, ale do tunoveho zatiženi je dostačujici tak tak. Hodně našponuje a zbytek potřebuje pomoct koly. Co znám na 3.6t. tak je těžší, ale řekl bych, že je vhodnější.. :) :arrow:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Zdravím, Maro ty úchyty jsi sehnal kde? Případně vy ostatní, tu plotnu si vyrobit nebo se taky dá někde sehnat? Asi mě to taky čeká, nějak mi to při hrabání ve sněhu kope, přirovnal bych to k odcházející spojce, ale ta je v tomto případě zánovní, a navíc je tam spousta dalších věcí co to mohou způsobovat... Tuším uchycení difu...
Nemáte někdo výkres k těm komponentům?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Ty jsem našel z kontaktu tady z fora (vrakoviste niva) tam kde to mas blize. Ale samotne uchyty jsou pry na tom mozna hure nez ty 3 hlavni srouby tak zatim cekam na vhodnejsi pouziti, dokud origo drzi. To uchyceni difu by melo byt videt, jestli drzi.
Ale kopani pri hrabani by mohly delat i tlumice. Jak je tlumic slaby, tak si kolo rado poskakuje.
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Jak jsou ty bocni drzaky difu z dizlacke, pripadne chevy verze, tak by me zajimalo, jestli necemu muze vadit jejich tloustka navic asi 5mm. Za drzaky se montuje ta cast poloos na 3 srouby a tech 5mm nicemu nevadi? Diky
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Zdarec
Dotaz, naviják má výstup konektor se třemy dírami, na to by měl přijít zapojit ovladač, ten nemám... Mam jen dálkový a ten funguje. Neměl by někdo návod jak je ta elektrika v tom ovladači na káblu řešená? Chtěl bych si ho dovyrobit, kdyby ten dálkový kleknul, tak mít takovou nouzovku... Díky za rady...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

tri vodice = v jednom musi byt +12V a tie druhe dva su odvijanie a navijanie. Proste spinas to plusko bud s jednym alebo druhym vodicom.

V podstate sa s tym ani nemusis babrat. Staci v aute vozit spinku na papier a ked ti umrie baterka v dialkovom, tak to nudzovo vies spojit aj tym :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“