od Rankl » pon říj 03, 2016 19:01
po výměně můstku a raději i regulátoru se zdá, že to bude dobré, dává 14,1-2 s obrysovými světly, 13,9-14 s hlavními světly.
Přidružená závada (nebo příčina?) byl natržený a uvnitř zoxidovaný kablík buzení hned u alternátoru - to nebylo vidět- zjistil jsem to měřením.
Nyní mě trápí ta kontrolka - někdy po zapnutí klíčku svítí, někdy ne, někdy problikne slabě při vypínání. Když mi to chcíplo (málo plynu) tak se rozsvítila. Takže funguje, ale jen někdy. Dobíjení funguje i když při startování nezasvítí- nainstaloval jsem měřák do kabiny. tak mě čeká zase kompletní kontrola elektriky.
líbí se mi poučka, kterou napsal Pepa:
V 1,7 jsou alternátory buzený přes kontrolku (nelze použít LED diodu), takže když se nerozsvítí kontrolka po zapnutí zapalování nebude alt. nabíjet.
Kontrolka je zeměná přes rotor alternátoru takže postupně zjistit kde je obvod přerušený, kontrolku a vedení k alternátoru lze zkontrolovat tak že se sundá konektor č.61 z alternátoru a připojí rovnou na kostru, pokud je všechno OK po zapnutí zapalování bude svítit kontrolka, pak je problém v alternátoru (uhlíky, rotor, špatný spoj) vyndat, měřit, hledat.
2107 a 21214