Tak znova a za mě naposledy, protože si stejně rozebereš co budeš chtít tak proč tu psát něco dokola.
Závada se odhalí a odstraní, né,že se začne sistematicky rozebírat celé auto a měnit věci za jiné a čekat kdy to přejde...
Copak se mohlo zdrbat v přídavný převodovce? Nemohlo se v ní stát nic, aby si jen tak sama vybrovala tedy pokud se celá nehnula vůči karoserii .
Takže pokud to "kopalo" se zadním kardanem, takže jednoduše kardan přejít kříže ( mohl by být koplej kardan, ale to by dělalo naopak, čím větší rychlost tím větší vybrace) a vystředění přídavky, pokud se hnula tak si toho ani nemusíš okem všimnout. Prostě bych vyvěsil kola nastartoval motor, posaď přítelkyni do auta a ať se zkouší zozjíždět a jakoby jede, ty opatrně pod auto a sleduj co to dělá a stopro na to přijdeš... Hlavně opatrně.
Diferenciály tam máš 3,9 : 1 , takže rychlé a pro tvoje ježdění po silnici bych je tam nechal.
Z 1.6 budou diferenciály s převodem 4,1:1 a pokud je to starší niva tak 4,3:1. Já osobně bych řek že ten rozdíl je poznat mám 4,3, auto má lepší odpich při rozjezdech, motor má víc síly, na rudukci v terénu se to zdá trochu pomalejší...
Poloosy tam opatrně šoupneš, a pak tam zbytek ložiska opatrně dotahuju šrouby a ono si zaleze... Lehce to nahřát můžeš...
Nivou klidně přijeď malé vybrace nemají na jízdu vliv, jezdil jsem s koplým kardanem a to byli panečku vybrace...
Někde kolem Ankary mi odešel kříž v zadním kardanu, vysypali se mi jehličky a totálně se to rozšmelcovalo, Když jsem to doma rozebral tak křížek byl z 1/4 obroušen a celej fijalovej... Při rozjezdu lítaly páky na přídavce jako zběsilé, ale když se to dastalo do tahu tak se to srovnalo a dojelo to... Niva je prostě Niva
Neměň přídavku ani hardynu, ale odhal příčinu vybrací a tu oprav...