Kouzelník by to měl umět kouzem....

No, mít pomocníka (třeba babu (ženskou)) který bude sedět za volantem a šlapat na brzdový pedál-následně jej držet. V případě, že by se měl perfektné odvzdušnit celý systém brzd - začíz od nejvzdálenšího kola, tedy zadního pravého. Pomocník (třeba sexy blondýna

) párkrát našlape - nejlépe pomalu pedál brzdy, zůstane na něm "stát", Ey povolíš odvzdušňovák na kterém bys měl mít nasazenou hadičku končící v nádobce s kapalinou - dokud budou bějat vzduchové bublinky, je systém zavzdušněn. No a takto se blížit k nejbliššímu přednímu levému kolu....
No, když tak nad tím uvažuji, tak naprosté základy servisu jsou neznámé....

Tyto základy pomalu nikdo nezná a vidím to na kámošovi - majiteli - mechanikovi servisu Peugeut/Citroen - on neumí opravovat, jen vyměňovat.....
Mně je prostě divné, když se někdo ptá, jak odvzdušnit brzdy - to jako nic ve zlém, ta doba k tomu dospěla.....
