partX: Brzdy
Moderátor: Moderátoři
Re: partX: Brzdy
Už ich mám doma, tie valčeky. Nasiel som na krabici napisane "self regulation - SAMARA" a zigulacke číslo 2105-3502040 4959, diam 20.64
Budú? Samostavne?
Funkcia hledat pomohla zistiť.
Už len namontovat
Budú? Samostavne?
Funkcia hledat pomohla zistiť.
Už len namontovat
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: partX: Brzdy
Dle čísla a určení by měla být samostavná.
Bez samostavu je poznáš (zvlášť nová), že si s válečky můžeš jen tak v ruce posouvat sem-tam.
Bez samostavu je poznáš (zvlášť nová), že si s válečky můžeš jen tak v ruce posouvat sem-tam.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: partX: Brzdy
Ešte taká otázka, to na ladach (01/02) takto originál chodí pedál? Oblozenie mám nové (10-15tis) buben sústružený, robí to od začiatku.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: partX: Brzdy
Ne, jedničky mají na štítu vymezovací excentry. Pedál jim pokud nemají závadu chodí normálně a co jsem jel s jedničkou bez posilovače tak to ani nebyla nějaká moc velká tragédie.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: partX: Brzdy
Dúfam, že to pomôže, tie valčeky. Keďže som nedal na fórum ani na odporučenie predajcu a namiesto TRW kúpil BREMBO.
Fotky by zaujímali niekoho?
http://imgWorld.cz/IeIvDAFZb5.jpg
Fotky by zaujímali niekoho?
http://imgWorld.cz/IeIvDAFZb5.jpg
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10493
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: partX: Brzdy
Já mám na veteránovi naštelovaný excentry tak, že mi brzdy chodí a brzdí už na pátým milimetru.
Stačí se dotknout pedálu a už "jdou". A pedál mám tvrdej už po centimetru. L.
Stačí se dotknout pedálu a už "jdou". A pedál mám tvrdej už po centimetru. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: partX: Brzdy
Brembo si kupil velmi dobre. Je to jedna z top znaciek na brzdy. Ale ani TRW nejak extra nezaostava, hlavne nech to nie je nejaka cina....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: partX: Brzdy
Keď nahodím dám vedieť. Zatial nato neni čas ani chuť.
Bude mať význam vymeniť bubny? Tieto sú sice osústružené ale či už sú za zenitom iba boh vie. Aká je priemerná výdrž bubnou z r. 1986, nevie niekto? Vôbec som nepozeral na max. priemer, len aby nebola ovalita. Teraz čítam v knižke, že max je 251mm
Bude mať význam vymeniť bubny? Tieto sú sice osústružené ale či už sú za zenitom iba boh vie. Aká je priemerná výdrž bubnou z r. 1986, nevie niekto? Vôbec som nepozeral na max. priemer, len aby nebola ovalita. Teraz čítam v knižke, že max je 251mm
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: partX: Brzdy
Čítal som kdesi o spôsobe plnenia brzdového okruhu "opačně" od odvzdušňovacieho šróbu motorčekom z ostrekovačov. Skúšal to už niekto alebo budem prvý?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: partX: Brzdy
Ano, prvy. Proc to neudelat jednoduse kdyz to de slozite, ze?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: partX: Brzdy
No. Tak ale okruh brzd už netreba odvzdušniť potom. Aspoň v tom vidím zjednodušenie. Aj keď odvzdušňovanie je tiež záležitost pár minút...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: partX: Brzdy
Nesuhlasim,to moze fungovat tak na spojke, kde je len jedna nerozvetvena trubka. Pri brzdach by si.musel tlacit do vsetkych 4 odvzdusnovakov naraz. To uz je jednoduchsie to liat spredu a mat upravene viecko nadrzky s ventilom z duse a tlakovat to kompresorom. Takto to robim,ked nemam pomocnika pri odvzdusnovani.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10493
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: partX: Brzdy
Když jsem naposled měnil kapalinu - tak to šlo i bez kompresoru. Pravda - trvalo to déle, ale šlo to.
Jen člověk musí dávat pozor a neustále dolévat do nádobky, jinak je to Sisyfovská práce . L.
Jen člověk musí dávat pozor a neustále dolévat do nádobky, jinak je to Sisyfovská práce . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: partX: Brzdy
Zkoušel jsem mnoho způsobů jak odvzdušnit brzdy a nejlepší a nejjednodušší je ten prastarý ... jeden šlape, druhý odvzdušňuje. Tlakování doplňovací nádobky je také celkem rozumné, nicméně musí se správně nastavit tlak. Při vysokém tlaku se brzdová kapalina napění, při nízkém zase nevyjde všechen vzduch.
Odvzdušňování zezadu, pomocí podtlaku, či plnění zezadu by fungovalo v případě, kdyby povolený odvzdušňovací šroub v závitu těsnil. Jenže on v závitu netěsní ... takže to prostě fungovat nebude.
Než vymýšlet nové způsoby, doporučuju poprosit někoho v okolí aby si sednul do auta a plynule šlapal na pedál brzdy. Padne minimum kapaliny a jde to rychle. Bohužel ani to jednoduché šlapání na pedál není tak jednoduché, jak vypadá. Pokud bude onen člověk šlapat rychle, kapalinu napění a je to k prdu.
Odvzdušňování zezadu, pomocí podtlaku, či plnění zezadu by fungovalo v případě, kdyby povolený odvzdušňovací šroub v závitu těsnil. Jenže on v závitu netěsní ... takže to prostě fungovat nebude.
Než vymýšlet nové způsoby, doporučuju poprosit někoho v okolí aby si sednul do auta a plynule šlapal na pedál brzdy. Padne minimum kapaliny a jde to rychle. Bohužel ani to jednoduché šlapání na pedál není tak jednoduché, jak vypadá. Pokud bude onen člověk šlapat rychle, kapalinu napění a je to k prdu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: partX: Brzdy
"Odvzdušňování zezadu, pomocí podtlaku, či plnění zezadu by fungovalo v případě, kdyby povolený odvzdušňovací šroub v závitu těsnil. Jenže on v závitu netěsní ... takže to prostě fungovat nebude."
Funguje, ale chce to na odvzdusnovak namotat par zavitov teflonovej instalaterskej pasky. Robil som tak Sharana po vymene zadnych brzdicov. Podtlak som robil chladnickovym kompresorom cez zavaraci pohar (aby kvapalina nesla do komresora).
Funguje, ale chce to na odvzdusnovak namotat par zavitov teflonovej instalaterskej pasky. Robil som tak Sharana po vymene zadnych brzdicov. Podtlak som robil chladnickovym kompresorom cez zavaraci pohar (aby kvapalina nesla do komresora).
Roman