Majo píše:Stačí Ti ochota investovať sumu, ktorá sa podobá bazarovym cenám Nív a môžeš si vyberať...
)) ja uz do te svoji investoval nekolikanasobek toho, za co jsem ji koupil ale mohl jsem možna vybrat lepší základ, co se týče koroze, ikdyz vlastne takova tregedie to taky neni... a leštenku někde ohlomejzdavat o vetve, to by mi bylo lito...
2 Majo: hmm, tak ted nevim, co je lepsi, jestli 24ky a hlinikovej dif nebo 22jky a pevnostni dif :/ ja uz byl rozhodnutej dat pevnostni, ikdyz s hlinikovym nemam zadnej problem a to jsem i 1000km najel jen na predek, teda az na odtrzene uchyceni na strane prave poloosy
ona i ta moje felda s elektronickou uzaverkou ma jemnejsi drazkovani, nez klasika a poloosa na ni se necha sehnat jen origo za 6tis. kc :/
To by me do budoucna taky zajimalo, ty 24. Asi nej je pevnostni dif i s hrubsima polosama, ne? Zatim mam standart, ale k pev. difu i tem poloosam bych se rad dopracoval. Houby o tom vim, ale prohodit 22 za hrubou jde jen tak, nebo to obnasi i jine dily navic?
2 Mara: a jak to das dohromady? taky o tom vim neco jen z pokecu a procitani tady prispevku a samozrejme z moji prace, kde se mimojine zabyvam pevnostima analyzama. Kdyz se dava pevnostni dif, tak pouzijes zadni dif. a tam jde dat prave jen drazkovani 22 (ktere je na zadku na vsech difech), je hrubsi, je tam vetsi vrub a mensi prumer jadra, takze to bude pevnostne horsi nez ty 24ky... a 24ky asi jen k hlinikovemu difu, nevim, jestli by to slo nejak nakombinovat v difech, ale docela o tom pochybuju No ja mam stejne hlinikovej a 22ky, takze ten pevnostni by byl urcite prinosem, ale jestli by nebyl vic prinosem novej hlinikovej na 24ky a 24ky poloosy. Zatim mam sehnane jen pro 24ky naboje. p.s. zamena poloosy obnasi jeste zamenu difu a naboje...
To je otazka, jestli hlinikac 24, nebo teda pevnostni 22 ze zadniho. Tady by to asi bylo o zkusenostech a vysledcich. A nebo jsou mozna nejake jine moznosti, ale ty nevim a asi by se menila i porizovaci cena. Ta Niva z fotky je hodne pekna, i ty starsi narazniky se mi libi..
Jedine spravne riesenie je pevnostny obal s velkym vnutrom(vnutro pasuje predny/zadny/hlinikovy/pevnostny lubovolne), ale rovno 4satelitovym, co u nas sa da jedine na objednavku a potom je s predkom pokoj... Vsetko ostatne ma niekde slabinu. Ja som roztrhol satelity este v hlinikovom obale, tak som dal stary dif, co bol po ruke, samozrejme aj s tenkymi polosami a za dva roky spravil asi 6 polosi. Pri kazdom brutalnejsom vyjazde jednu
pri vymene 22/24 a naopak sa menia aj naboje kolies, ale samozrejme da sa to aj inak pokombinovat, len to uz su zbytocne kombinacie neprinasajuce zisk...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Takze reseni by bylo:) nejlepe jednou upravou to vyresit a "od predku by byl pokoj". Zatim od nej docela pokoj mam, ale ta myslenka, jestli slabsi dil auta zrovna vydrzi by se nekam odsunula. Jen teda, abych tomu zkusil porozumet, tak pevnostni obal je mysleny teda predelany zadni, nebo neco jine, nekym vyrabene (firmou, nebo tak nejak). A do toho zadniho obalu v predu se teda da vnitrek na 24? To uz se ten pevnostni na to prizpusobuje jinak, nez na 22 a pasuje tam potom nejaky seriovy kus difu s 24.
2 Majo: ten pevnostni obal s velkym vnitrkem, to je taky z nejake zadni napravy (od urciteho roku?) nebo to je neco specielne vyrobene? ja mam celkem 3 zadni napravy - 1x z r.1999, 1x z nejake 1.6 a na aute mam z 2006 se zesilenyma poloosama
miro263 píše:chalani 4x4 M ( teda co sa aktualne predava) nema uz by default 24rky? nieco sa mi mari, ze to bolo medzi zmenami.
jasne, ze ma, ale vepredu ma porad hlinikovej dif. myslim ty 24ky byly uz nekdy od 2003, jestli se nepletu, co jsem rozebiral 2006, tak ta uz je mela, ale bohuzel na me zbyly uz jen ty naboje a zadni naprava....
takze dily od roku 2003 by mely mit silnejsi osy v predu i vzadu? A teda jaky prumer maji zadni, to by nepasoval teda na 24 pevnostni obal od roku 2003 udelany, nebo hruska zadniho difu od 2003 (a ta by do starsiho obalu nesla?). //teoretik // z prace vim, ze se volant toci vlevo i vpravo:)
2 Mara: zadni drazkovani je prave u vsech zadnich difu a poloos stejne, tzn. 22ky (zadni dif. tam muzes dat z jakejkoliv lady, potreba si jen pohlidat SP). Vzadu je silnejsi hridel poloosy a vetsi lozisko, proto Majo psal, ze dopredu se musi dat do toho velkeho pevnostniho obalu predni dif (vnitrek z hlinikoveho). Ja jen porad nevim, jak k tomu velkymu obalu prijit.... Me neprislo, ze by ta 2006 mela vetsi, ale nemeril jsem to.
Ale diky tomuto foru clovek ziska cenne informace, kdybych udelal predni pevnostni dif a mohl jsem pouzit jen 22ky a pak bych se dozvedel, ze jsem mel pouzit vetsi obal, tak bych byl asi hodne nastvanej.