LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
fishbone.v píše:A jinak je Radekmb spokojen s Kalinou?
Krom problémů s topením ano. Už jsem s ní najel více než 2000 km. Dnes jsem ocenil vysoký podvozek při nájezdu k horské chatě. U Oktavky bych stopro urval nárazník.
Taky velice ocenuju vysokej podvozek. To je uplne vychytany. Jedno z mojich aut nezvladne ani prejetou kocku na ceste, vzdycky strejchnu podvozkem o hlavu
Závada v chladící soustavě snad byla úspěšně vyřešena, tak přistoupím k hodnocení vozu po 3000 km, které jsem již s vozem stihl najet.
Začnu motorem. 1,4 16 V opravdu není špatná volba. Oproti 1,5 8 V, na který jsem byl zvyklý z desítky, je tišší ( ale zvukově mi desítku silně připomíná), lépe táhne ( vždyť má také psaný výkon 65,5 kW), přijde mi svižný, žádný utahánek. Samozřejmě to ní ten zátah turbodehtu, ale mě to nevadí, nejsem žádný závodník. Samozřejmě na tah potřebuje vyšší otáčky, ne že by od 2000 nejel, ale jak to jde přes 3000, je to lepší a přes 4000 je to raketa. Jsem velice zvědav, jak si povde letos na srazu ve sprintech. Spotřebu jsem čekal přeci je o chloupek nižší, nicméně od ledna do března jezdím podle palubního počítače za 6,4 l/ 100 km, což i po přepočtení vcelku odpovídá realitě. Věřím, že v létě se dostanu ještě níže. Podvozek je měkký a vysoký, což se projevuje většími náklony do zatáček. Také volant, respektive řízení, je až přeposilované, jde lehce, i když by ve vyšších rychlostech mělo tuhnout, jak to bývá zvykem. Po nepříjemných zkušenostech z Oktávky, kde jsem přední nárazník urval o obrubník, považuji vyšší podvozek za výhodu. Zavazdlový prostor: no samozřejmě, není to "český sen", ale na běžné ježdění, nákupy apod. to jde. Plánuji dovybavit vozidlo hágusy a k tomu pořídit na střechu "rakev", pokud se pojede někam na dovolenou, přeci jen pro čtyřčlenou rodinu to v případě dovolené bude třeba. Jak jsem již psal dříve, interiér Kaliny se mi líbí, není pohřební jako jsem měl u Oktávky, prostě se v autě cítím dobře. O pohodlnosti sedaček není potřeba pochybovat. Uvnitř, ač se to zvenčí nezdá, je prostoru dostatek. Shrnutí: V Kaline se cítím dobře, auto mi vcelku vyhovuje. Pro ty, kteří chtějí zůstat orthodoxními Ladysty, ale nechtějí už jezdit v krabicích a chtějí omladit svůj vozový park, je Kalina dobrá volba.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Slovní zásobu je třeba nejenom udržovat, ale i rozvíjet Ovšem na tutej Kale, odchycenej v únoru 2016 v Plzni, se rozvíjí něco zcela jinýho.
Přílohy
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
No právě ta kala z Německa od Nedbala co má teď Luděk Ondrůch na tom taky nebyla úplně nejlíp na to že byla pár let stará, proto se ptám, co třeba pod pantama kapoty, horní šroub blatníku nad pantem dveří atp. to je taková klasika u kaliny. Jestli to máš zatím v pohodě tak doporučuju tohle prohlídnout.
zelvotron píše:No právě ta kala z Německa od Nedbala co má teď Luděk Ondrůch na tom taky nebyla úplně nejlíp na to že byla pár let stará, proto se ptám, co třeba pod pantama kapoty, horní šroub blatníku nad pantem dveří atp. to je taková klasika u kaliny. Jestli to máš zatím v pohodě tak doporučuju tohle prohlídnout.
Představ si, že vypadá prakticky pořád stejně, jako když jsem ji přivezl. Nikde nic dál nehnije a to jsem jí udělal jenom jednou spodek a dutiny. Mimochodem parkuji celoročně na ulici a je denně v provozu.
To, že parkuje venku může být paradoxně i ku prospěchu věci. My máme v práci Felicii 99, pořád stojí venku a pouze zadní lemy chytají už lišku, jinak je vše, včetně 5 tých dveří bez špetky koroze. Rodiče na nové feldě 2000 měli rez na pětkách už po jednom roce, auto stále garážované v odvětrané garáži, ježděno každý den. Honza
Tak už mám s Kalinoidem navrčeno víc než 6500 km. A jsem spokojen. Co se týče vylepšení, od Pavese jsem koupil na střechu příčné nosníky a hodlám dokoupit "rakev" na střechu, přeci jen zavazadlový prostor trochu chybí. Mimochodem, zítra jedeme s bratrem do Sadské, stojí tam na bazaru Kalina hatch. Brácha by ji bral místo desítky.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Ja s tim nejel nebylo to jeste na znackach. Abych se priznal nejvic mi vadilo ze to nema na zadnich sedadlech operky hlavy povazuji to za celkem dulezity bezpecnostni prvek ( u Nivky jsem si je dodelaval) jinak vice po telefonu ale asi uz si s N mluvil tak ti problem rekl.