od Cory » sob kvě 28, 2016 20:36
Idealne by bolo odpojit vsetky cidla, okrem cidla na kluke a zapalovacieho bloku. Vtedy to musi ist. Ak nie, tak musi byt vadne cidlo kluky, resp. kable k nemu, alebo konektor, alebo zapalovaci blok (ak je to SPi, signal z kluky ide do RJ cez zapalovaci blok), alebo samotna RJ, kostra, ci tlak benzinoveho cerpadla.
Moze byt vadna aj vzdialenost medzi cidlom kluky a remenicou, ma to byt nieco menej ako 1 mm. Uz tu par ludi pisalo aj o povolenej remenici a naslednom strhnuti kolika, cim sa remenica voci kluke pootocila.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)