od zelvotron » pon dub 18, 2016 17:30
Do toho stodvanáctkovýho motoru se asi dostává obecně dost vlhkosti, kdykoliv otevřu u horkýho motoru víčko, tak se z něj solidně páří, dělalo mi to na všech, ale takovou emulzi sem v tý hadici neměl, akorát mě popraskala a byla oblemcaná vod voleje jak píše JmJ.
Takže jediná rada k tomu je asi ty hadice vyměnit a měnit včas olej, zvlášť jesi auto málo jezdí tak se tam ta vlhkost může hodně vysrážet.
K tomu oleji u svíčky, jestliže je to jen na 4. válci tak to taky může bejt buď z netěsnýho víčka na dolejvání, nebo se při dolejvání cmrndlo trochu vedle a steklo to tam. Potom je, jak uvádí Cory, možnost netěsnosti spoje víka ventilů a horní části hlavy, navíc je tam ještě jedna dělicí rovina v ose vaček a tou to může taky prosakovat.
Ale co mám zkušenost, tak pokud by byl problém v tomhle, tak bude olej u všech svíček, nebo aspoň u několika. Jestli je jen u 4. válce, tak mi to připadá spíš na ty první dvě možnosti.
Mě to právě prosakovalo na předchozím autě ke všem svíčkám, potom co se dělala hlava, tak se to přetěsnilo novým silikonem ve dvou linkách a od tý doby to bylo suchý jak trout. Ale jinak ten olej tam zase až tak ničemu nevadí, akorát na zapalovacích kabelech trochu rozleptával gumový koncovky, tady sou přímo cívky s tim zkušenost nemám jestli jsou olejiodolný. Když mě to tam prosakovalo tak sem tam toho měl kolikrát celkem dost, dycky sem to akorát vysušil kusem hadru.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.