Nazdar, ja som par rokov dozadu, ked som bol este v CR, kupoval vyfuk z tadeto:
http://www.lada-dily.cz/produkty/vaz-2110--2111--2112/vyfukovy-system-1.htmlTreba si dat hlavne pozor na to, aku EURO normu plni tvoje auto, pre EURO3 je to tento vyfuk:
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada-10--vyfuk-ii--dil---kratky-822308.htmlPre EURO4 ani nemaju v ponuke, ale to mali asi az 1.6-ky. V kazdom pripade vyzera ten diel inak...
Akurat ak ten spoj mas na sposob, ze sa nieco do niecoho zasuva, tak to mas uz nejako upravene... Original spoj medzi II. a III. dielom je taky, ze obe casti maju priruby (rozklepana trubka do kuzela), medzi ne sa vlozi ocelovy O-kruzok, na ktory sa priruby prirazia a cele sa to stiahne sponou...
Osobne mi tento system spoju pride totalne debilny
, je to o nervy spojit to tak, aby to neprefukovalo, treba to poriadne nacementovat cementom na vyfuky... A dalsia vec, ze to treba spravne natocit, aby sa vyfuk nikde neopieral... Posledna vec, ze ta rozklepana priruba, kde je material tensi zvykne zhrdzaviet ako prva... Potom uz len kupit novy vyfuk alebo obe priruby odrezat a pouzit trubkovu spojku (aj to len za predpokladu, ze maju obe casti trubky zhodnych priemerov, lebo uz som zazil aj to, ze vyfuk z druhovyroby mal tensie trubky...)
Co sa tyka III. dielu, tak na verziu 2110 a 2111 je tento diel dlhsi a o nieco dalej zahnuty... Na 2112 je tento diel kratsi a bez uprav nan nejde pouzit dlhsi diel, nestaci ho ani zapilit, lebo nakolko je zadna trubka neskor zahnuta dospodu, tak budcha o kasnu, takze by bolo treba este aj prihnut...