Motor 1.7i -toci a nestartuje

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Patrac píše:
matelko píše:co sa týka toho "kýblu" tak tým je podla mna myslene toto :

filtr a vracák. paliva to by mohl být problém..

Palivovy filter je na privode,tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?
A co sa stane,ak ten ventil nebude fungovat(tiez sme to mohli overit,ale pri vsetkej radosti sa hned buchlo deklom a hura na necesty)?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

TomasNM píše:tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?

Omyl není na přepadu ! Hadička z něj přes elektroventil vede pod klapku do sání .
Ta plastová škatule s elektroventilem je absorber benzínových par z nádrže . Je v něm uhlíkový filtr . Nefunkčnost nemá vliv na chod motoru . Uvádí se v činost až na zahřítém autě pokud jede . :wink:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Tak to mi je divne,
Odprisahal by som,ze z nadrze mame 2 trubky k motoru,z ktorych 1 ide na filter a do "karburatora"(cize privod) a ta druha by mala byt potom prepad. No a k tejto trubke je pripojena hadicka od kanistra a za nim pokracuje kamsi do toho bazmeku,co simuluje karburator(ako sa to v pripade I vlastne vola?).
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

TomasNM píše:Tak to mi je divne

Divné na tom není nic . V nádrži je vysokotlaké rotační čerpadl , to tlačí benzín přes filtr (hliníkový se šroubením) do vstřikovací hlavy (na sání nad klapkou) která obsahuje regulátor tlaku a vstřikovač . Odtud je veden "přebytečný" benzín zpět do nádrže .
Z pod klapky vedou ještě tři hadičky a to na absorbér , odvětrání klikové skříně a k snímači podtlaku v sacím potrubí .
Naposledy upravil(a) Saša dne stř úno 03, 2010 15:51, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Tak tomuto rozumiem. Ja som teda zastanca dieslov,ale tam je to principialne rovnake. Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.
Citroen Evasion 2.1TD
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

TomasNM píše:Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.

Čti pozorně už nevím jak to napsat ! Palivo tím NEPROCHÁZÍ ! Slouží to na odsávání benzínových par z nádrže !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .


:shock: to je indukcny senzor ? nie je to nahodou hall ?
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Trevor píše:to je indukcny senzor ? nie je to nahodou hall ?

Je tomu opravdu tak , je indukční s magnetem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .

Na 95% to v kabloch nebolo,lebo uz to bezi,takzetentokrat je to omyl...
sulipupin
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 22, 2015 12:48

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od sulipupin »

Zdravím,mám 1,7 2009 a přijde mi že dlouho točí než naskoči ale motor pak jde v poho.Mělo by to myslím chytit na cvrnk ne?Copak by to mohlo být?Díky. :D
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od Cory »

Snimac vacky, ked je vadny, tak dlhsie toci, kym naskoci. Overene v praxi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sulipupin
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 22, 2015 12:48

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od sulipupin »

Frajer!!! :D Bylo tomu tak doslovně!!!Díky! :D
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od Cory »

Za malo :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od Rankl »

pánové, celý den se trápím se fatální závadou na nivě 1.7i. 96 rok. jednobod. teď dobíjim baterky, tak se mohu rozepsat.
Mnoho tisíc to nalelo bez problemu, včera motor nenaskočil hned, šel až po chvíli točení. Po párstech metrech jízdy pošel a už nešel nastartovat. Měnil jsem jednotku, zapalovací blok, vstřikování, motorek u vstřikování, čidlo klikovky, čidlo polohy klapky. Vychladlý motor jsem po chvilce točení nahodil, šel vyrovnaně, i po přidání. znovu hned nastartovat nejde. Když se přidá plyn, tak motor jen kucká ale nenaskočí. chyby to nehlásí (jen jednou 15, to ale asi nesouvisí). čerpadlo je slyšet, po odpojení palivové trubky u vstřikování teklo palivo proudem. Kabely jsem všechny prohlížel. problem jsem nenašel.
svíčky jsou po delším točení mokré, je to asi uchcané. Jiskru jsen nezkoušel, vím že se to nemá.
teď jsem v nouzi, hodina pročítání přispěvku nepomohla, poraďte prosím.
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje

Příspěvek od Mara »

jsem spise z tech co se ptaji, ale me treba delala curbes kostra motoru (trochu jiny) a hlavne ten kostrici kabel nevypadal problematicky, ale jeho vymena pomohla (viz. Ukostreni).
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“