Moderátor: Moderátoři
Ivo píše:Ještě pořád máte v hymě " nad tatrou sa blýská" ?
Jen aby nedošlo ke změně textu na: Kde domov můj . L.dirtjump píše:zatial anoIvo píše:Ještě pořád máte v hymě " nad tatrou sa blýská" ?
Luděk Musil píše:Jen aby nedošlo ke změně textu na: Kde domov můj . L.dirtjump píše:zatial anoIvo píše:Ještě pořád máte v hymě " nad tatrou sa blýská" ?
Vašátor píše:Podle mne pleteš hrušky s jabkama. Mluvíš o regulaci tlaku paliva a zároveň o karburátoru. Regulace tlaku paliva se používá u vstřikování , kde má svůj opodstatněný význam - vstřikovací tryska dá víc paliva. Ovšem karburátor pracuje úplně jinak. Karburátor palivo nevstřikuje, palivo z karburátoru neproudí díky tlaku palivové pumpy, ale je strháváno proudícím vzduchem. Pokud snížíš tlak paliva u karburátoru, při plném výkonu nebude stíhat benzín dotékat do plovákové komory a krmit motor. Pokud tlak paliva zvedneš, uchčiješ motor protože nezavře plovákový ventil. Pokud tedy karburátor nestíhá dávat palivo, není to tlakem palivové pumpy, ale natryskováním karburátoru.
Jaký má to tvoje turbo průměr v místě lopatek? Jaký tlak tlačí? Jaký karburátor máš osazený? Jaké má karburátor průměry difuzorů? Jak je natryskovaný? A teď se ukaž, že to tam nemontuješ bezmyšlenkovitě jak lojza
Vašátor píše:Podle mne pleteš hrušky s jabkama. Mluvíš o regulaci tlaku paliva a zároveň o karburátoru. Regulace tlaku paliva se používá u vstřikování , kde má svůj opodstatněný význam - vstřikovací tryska dá víc paliva. Ovšem karburátor pracuje úplně jinak. Karburátor palivo nevstřikuje, palivo z karburátoru neproudí díky tlaku palivové pumpy, ale je strháváno proudícím vzduchem. Pokud snížíš tlak paliva u karburátoru, při plném výkonu nebude stíhat benzín dotékat do plovákové komory a krmit motor. Pokud tlak paliva zvedneš, uchčiješ motor protože nezavře plovákový ventil. Pokud tedy karburátor nestíhá dávat palivo, není to tlakem palivové pumpy, ale natryskováním karburátoru.
Jaký má to tvoje turbo průměr v místě lopatek? Jaký tlak tlačí? Jaký karburátor máš osazený? Jaké má karburátor průměry difuzorů? Jak je natryskovaný? A teď se ukaž, že to tam nemontuješ bezmyšlenkovitě jak lojza
luboš píše:Jenomže tlak turba nabíhá postupně podle otáček a zatížení motoru. Například při jízde po rovině třeba 90km/h je v sání podtlak.
Takže pokud by to bylo jak píše panthymaeus musel by se zvyšovat tlak paliva v závislosti na tlaku turba což je asi nereálné.
Jsou karburátory podtlakové a přetlakové, nejní to tak jednoduché a seřízení už vubec ne .
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků