Možná se mi podaří přispět k vyřešení toho stroboskopu. U modráka jsem měl ten samý problém, ale vskutku dost viditelný. Už z velké dálky to bylo zcela jasně patrné na cedulích, když nepočítám přístrojovku.
Nejdříve jsem zkusil vyměnit dobíjecí relé, které mám v záloze, ovšem obě jsou nový typ. Nic.
Zkusil jsem i spojit kontakty, dle rady kamaráda, že prý se má u nových altíků relé obejít, že už si to reguluje právě altík a dohromady se nedohodnou. Multimetr mi po cca 2 vteřinách ukázal skorem 17V. Opět nic.
A tak jsem i přes mou nedůvěru zkusil ještě jednu věc, kterou jsem kdysi tady na fóru vyčetl, že by mohl být problém v pojistkách. Předpokládám stáří, špína, plasťáky pojistky a vše dohromady dá asi velký přechodový odpor. Vzal jsem něco jako kontaktol od CMS, prostříkal pojistkovku a asi už polovičního plasťáka vyměnil za pečlivě uchovávanou keramiku.
Po nastartování vše v naprostém pořádku, vůbec, ale vůbec neblikám a nedělám 01 ostudu...
Jen nevím, jestli 07 už nemá nože pojistky...