Vašátor píše:Pokud je to vrácení zboží do 14ti dnů, poštovné platí zákazník. Pokud je to reklamace zboží, i z důvodu kvality, po uznání reklamace lze ze zákona žádat o náklady spojené s reklamací. Už jsem to takto jednomu obchodu vysvětloval ...
Vím a znám. Prodejce se vymlouvá na následující větu z obchodních podmínek, cituji: "Ilustrace zboží - ilustrace či obrázky jsou informativního charakteru. Snažíme se neustále nabízené díly aktuálně fotit, ale v objemu zboží nemůžeme zajistit to, že na fotce je díl např. nafocen s maticí a příjde bez matice nebo kabely zapalovací jsou na fotce červené a dorazí modré"
V tomto případě bylo nabízeno zboží s kódem 2106-8212016-01, dodáno s kódem 2106-8212016, takže právo je jistojistě na mé straně, ale nebudu se dohadovat kvůli poštovnému. Když ale uděláte objednávku jen kvůli tomu jednomu předmětu, jehož cena pak tvoří víc jak polovinu objednávky, tak to fakt naštve.
Takže jsem tímto chtěl pouze upozornit, že znaky z tohoto obchodu jsou na dvě věci a určitě si před objednáním čehokoli doporučuji ověřit, co vlastně kupujete.