Trauma z nejazdenia viedla k zakúpeniu druhého vazidla, vzhľadom na nedostatok riaditeľských vozov na trhu, padla voľba na robotnícko-roľníckeho gulatca 2101.
Rok 1979, najazdené +-102000. Vyvárané to je, ale aspoň z toho neteče hrdza z každej strany. Palubka je už 011, myslel som že mi to bude vadiť ale zvykol som si
prebehlo:
- výmena sviečok a zapalovacích káblov
- výmena viečka rozdelovača, zabrúsenie kontaktu na palci
- porobil som poriadok, zrušil poťahy, odmontoval tesla 2111B
- samonavíjacie pásy
- nastavenie predstihu podľa rysky 5°
ešte ma čaká:
- kontrola odtrhu
- napnutie reťaze
- oleje
- kontrola elektriky (vetva k zapalovaču a k osvetleniu kabíny je mŕtva)
- dorobiť relátka, lebo vo svetlách sú H4
- namontovať nejaký kazeták
- výmena zámkov dverí
- možno výmena spínačky za typ, kde ide vybrať kľúč vodorovne
- ventily (keď žoženiem širokú merku a naučím sa to)
- skúsim rozleštiť kapotu aby tak nekričala
- plastové podbehy lebo nejsú tesniace gumy pod blatníkmi
- a niečo sa ešte nájde
061 zatiaľ žije, len treba dovyvárať a poskladať...
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku