Náhon rozdělovače se tedy vyřešil, tedy zatím alespoň informativně.
Nyní k tématu víčka chladiče. Opět jsem měl trochu smůlu. Namontoval jsem starší celkem pěkné originální víčko, kde ale bylo prasklé těsnění (to, větší, aby nestříkala voda ven). Toto se mi povedlo vyměnit, nicméně následně jsem zjistil, že praskl vnitřní plechový kroužek, na kterém to těsnění drží (asi už i prasklý byl, proto pořádně netlakovala chladící soustava a hadice byly měkké). Zjistil jsem to, až když byl poblitý celý chladič a motor od červené chladící kapaliny. Tak jsem vytáhnul opět "staré" nové víčko od MS. Na závěr sobotní cesty jsem zastavil u švagra a všiml si otevřené kapoty u Nivy a jeho víčka chladiče. Nelenoval jsem a vyzkoušel. První zjištění bylo, že víčko MS je o min. 7mm nižší a pružina přetlaku podstatně "měkčí". Víčko jsem "ukradl", dal na své auto a vydal se na zkušební cestu. Teplota byla tam, kde měla být, hadice pěkně tvrdé. Takže musím do Autolady a koupit originál. H
Náhon rozdělovače
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Náhon rozdělovače
Jan Vaníček píše:Teplota byla tam, kde měla být, hadice pěkně tvrdé. Takže musím do Autolady a koupit originál. H
Jestli bys v autolade byl driv jak bys mi posilal ty solex kramy, tak bych jednim vickem take nepohrdnul. Jestli to nepasuje, nic se nedeje, nechci pridelavat starosti.
btw ja pri ceste do mnichace 2014 mel s MS vickem taky problemy. Prepustilo tlak do nadobky, ale branilo nasani zpet. Takze jsem chladil jen casti kapaliny, coz motoru asi uplne dobre neudelalo, neb mu bylo o chlup tepleji nez melo :-/ Taky se mi pak zdalo, ze pruzina je mekci nez na jinem novem vicku, ktere sem koupil v km "ze starych zasob".
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Re: Náhon rozdělovače
Podle vlastní zkušennosti a jak tak tady pozoruju, bude lepší se značce MasterSport úplně vyhnout ve všech výrobcích. Zajímalo by mne, jak si s tím co tady řešíme my poradí v Německu. Víčko mám z Andy z Český Lípy a jezdil jsem na něj asi 5 let (teď je v rezervě). Vloni na podzim jsem dával celý hliníkový chladič i s víčkem, co u něj bylo a dobrý předtím i teď. Do Autolady bych si vzal ten špatný vzor, aby se dalo vyloučit, že už tu hrůzu MajstrSport náhodou nemají taky....
Když je venku +20 st. a víc a jedu v koloně, asi 4x - 5x se zpomalí na 30 km/hod a zase zrychlí na 50 km/hod v místech, kde je téměř rovina - nepatrně do kopce, tak se mi zapne větrák. Myslím, že to dělalo i předtím na původní chladič a že to asi bude taková nějaká norma.... Za jízdy se mi jinak větrák běžně nezapíná.
Když je venku +20 st. a víc a jedu v koloně, asi 4x - 5x se zpomalí na 30 km/hod a zase zrychlí na 50 km/hod v místech, kde je téměř rovina - nepatrně do kopce, tak se mi zapne větrák. Myslím, že to dělalo i předtím na původní chladič a že to asi bude taková nějaká norma.... Za jízdy se mi jinak větrák běžně nezapíná.
Re: Náhon rozdělovače
majstersprot neni nemecky, je to cista cina, bez ohladu na ten hrdy napis...
Kazdopadne je to jedna z tych lepsich znaciek predavanych na Slovensku(a podobne to asi bude aj v CR) a jedna z tych najhorsich predavanych na vychod od nas....
Kazdopadne je to jedna z tych lepsich znaciek predavanych na Slovensku(a podobne to asi bude aj v CR) a jedna z tych najhorsich predavanych na vychod od nas....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Náhon rozdělovače
Vzdyt, ale pisi, ze Germany ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Náhon rozdělovače
Taky mám dojem, že je to "lepší" Čína pro Němce. Co je pak to horší, když MasterSport vlastně nefunguje hned od začátku, bez ohledu na to co se vezme do ruky ? Jak si s tím poradí spořivý Němec, který není zvyklý na dodělej doma ? Koupím - namontuju - vymontuju - zahodím ? Když Německo zásobuje Autolada z Mělníka, jak může být Němec s touto kvalitou spokojen ?
Naposledy upravil(a) tomass dne stř srp 26, 2015 09:01, celkem upraveno 1 x.
Re: Náhon rozdělovače
No ved to Germany znamena asi to, ze to prislo ako nechceny tovar z Nemecka
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jiří Proček
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte kvě 22, 2012 09:12
- Bydliště: Brno *
Re: Náhon rozdělovače
Výměna rozdělovače provedena velmi dobře již mám nějaký km najetý jsem spokojený a motor taky..... šlape to dobře!!!!!