Majov kombál II - Legenda pokračuje

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

To som uz vyskusal niekolkokrat a len ma to utvrdilo v tom, ze co sa tyka 1,3, jej jedine plus je vo vyske rocnej poistky. Zapalovanie i karb uz presli ozdravnou kurou, ale stejne za dobu co ho mam, jazdim v kolone viac ako kedykolvek predtým a spotreba je zrovnatelna jedine ak s bmw.....
Nie ze by uz 1,6 nebola opravena v dielni na pongu, ale nemam cas prehodit to, nehovoriac, ze 1,6 som si uz uzil a uz by to chcelo nieco este o trochu zivsie....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od mayo456 »

tak bude to zase bomba ale to ty inak ani nevieš. držím ti palce :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

Dufam, ze mas pravdu a ze sa zadari :lol:
Přílohy
P1040160.JPG
P1040163.JPG
P1040166.JPG
P1040167.JPG
P1040168.JPG
P1040169a.jpg
P1040170.jpg
P1040172.JPG
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Sid »

Nech sa darí a zas sa niekedy zastavím.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

nejake fotky: http://majo04.rajce.idnes.cz/Kombal_II#1.jpg (je tam 14 novych, staci klikat dalej)

samozrejme neostalo pri vymene blatnika, popri tom som spravil GO napravy skombinovanu s montazou velkych brzd, predlzenych ramien, servoriadenia a drobnosti v podobe tuningu svetiel, ci osadenia teleskopickej anteny...
blatnik som dal v kritickych miestach pozinkovat, rovne plochy nie, aj tak sa mierne prehol a musel som napravat. Rovnako uz je pozinkovana cela predna naprava(samozrejme kazdy diel osobitne)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Yellow01 »

Palec hore, snad ti to vydrží co nejdéle zdravé. :)
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od dvk »

Paráda, a co to je prosímtě za zinek takto lokálně udělaný ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

yellow01: dik, na Tvoje prace sa to nechyta, sice si davam ovela viac zalezat ako kedysi, ale nemam proste cvik a ani vybavenie, takze mi to trva priserne dlho a vysledok nie je zdaleka dokonaly. Navyse mi pride strasne luto oskrabat vsetky stare natery, ktore tam super drzia, takze len roznymi metodami skumam, ci pod nimi nie je nieco co nema a ked nic neobjavim, tak to ponechavam :-)

dvk: ziarove striekanie kovov, problem je, ze kvoli vysokej teplote nanasaneho materialu sa tenke plechy, najma na rovnych plochach extremne pokrivia. Aj teraz sme sa uplne s majstrom zinkovacom nepochopili, chcel som iba rohy zvnutra + lem, lenze on spravil aj rohy zvonku, navyse zrejme este pred vychladnutim vnutornej vrstvy a tak mi vznikla priehlbina hlboka cca 6mm. Takze som do dutiny pchal dusu z kolesa a fukal ju na 4bary aby sa mi to vystrelo a nemuselo tam kilo gitu. Uplne rovne som to ale nedosiahol....
Inak tento typ zinkovania ma vyhodu, ze farba na tom drzi uplne super, je to totiz drsne pomerne brutalnym sposobom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Yellow01 »

Hlavní krok k úspěchu je snaha o kvalitní práci a ta je tu vidět. Jak se říká, žádnej učenej z nebe nespadl. Já jsem roky přicházel na to, jak co udělat a ošetřit, aby to za něco stálo.
Ten zinek je šopování zinkem, výborná věc třeba na podvozkové díly, ale na plechařinu bych si to asi nedal přesně z toho důvodu, který píšeš. :) Ale lakuje se na to fakt výborně, když se našopovaný díl přelakuje epoxidovým základem a polyuretanovou barvou, vydrží to na hodně dlouho.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

kombal do jari jazdit nebude, takze prace idu este pomalsie nez zvycajne, robim radsej modru Nivu, ale aby sa nepovedalo, tak hodim aspon foto z ladenia brzdoveho kotuca. Kedze ma 283mm snazim sa ho co najlepsie vycentrovat, ale pod 0,1mm sa proste nedostanem.... pre rypalov: kotuc je tak namachleny prave z dovodu aby nezhrdzavel, kym to uzrie svetlo sveta, pred jazdou sa to umyje :wink:
Přílohy
uchyt.jpg
brzd.jpg
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od valda1971 »

Majo, možná fotka klame, ale nemáš ty "hodinky" (odchylkoměr) krapet blbě přistavený ?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Yellow01 »

Tohle už mám naštěstí za sebou, vyměřit ty držáku třmenů bylo fakt hodně obtížný. Co budeš mít za brzdiče?
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od dvk »

valda1971 píše:Majo, možná fotka klame, ale nemáš ty "hodinky" (odchylkoměr) krapet blbě přistavený ?
Jojo, když sem dělal brzdy na Terranu tak sem taky měřil házivost ze strany "činné plochy" kotouče a tuším že těch 0.1 byla mezní hodnota, která už je OK. A u nových kotoučů nebyl problém se pootáčením na dírách dostat na 0.05.

Měřil sem to teda takto: http://dvk.blbeckove.com/technika/Nissa ... C_0088.jpg
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Patrac »

no jestli jsem to dobře pochopil tak Majo neměřil stranovou, ale obvodovou házivost.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Příspěvek od Majo »

meral som samozrejme obidve :-) Ale ta druha je pred prvym zalozenim kolesa hodne orientacna, tie "srandasrouby" to poriadne nedotiahnu a je nutne to este skontrolovat.
Su to kotuce napriklad Lancia Dedra HF integrale(vyskytuju sa aj v nejakych Alfach, a Fiatoch - oturbenych 2litroch). Stredova diera je 59mm, Lada ma 58,5mm, takze ta hadzavost bola celkom slusna(po zalozeni je vzdy 0,6mm). A tie srouby M8 som musel zapustit, na origo kotucoch som ich vobec nemal, nemam na ne totiz diery v diskoch. Len tak pre info, nic mensie ako 15" uz neobujem....
K nim mam aj brzdice so stejneho auta. Je to ale plavajuci strmen iba s jednym(hoci hodne velkym) valcekom, takze este uvidime, ci sa skutocne osvedcia.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“